• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Who
    Queenie70 skrev 2012-03-29 21:08:03 följande:
    Ingen aning. Folk som är idioter lägger jag helt enkelt inte på minnet. Jag kanske svarar på deras inlägg men registrerar knappt deras nick...

Men insatt och mad as snow gillar jag...  
    Jag hette Poirot innan, rösta nu! 
  • Who
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:13:12 följande:
    Är anonym (insatt) alltså ett nick? Jag trodde att det var något skämtalternativ och samlat begrepp för alla störiga anonyma som tror sig veta allt! 
    Det är ett skämtalternativ och ett samlat begrepp för de personer som skriver anonymt om sina mer eller mindre verkliga expertkunskaper.
  • Who
    Kattdamen skrev 2012-03-29 21:15:39 följande:
    Men det förstör hela omröstningen. Det alternativet kommer att vinna.
    Det är bara de som inte har något hatobjekt på listan som kommer att rösta på den, med tanke på att både du, Elit, MC och Lövet är med så har jag vissa förhoppningar ... 
  • Who
    Queenie70 skrev 2012-03-29 21:16:13 följande:
    Jahaaaa??? Annars finns det en alldeles speciell (insatt) ju....
    Finns det?  
  • Who
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:20:29 följande:
    Vad? 
  • Who

Hum, det var dumt det där med insatt. Nåja ... 

• Who
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:23:21 följande:
    Bara skriv en kort uppdatering om vad du avsåg med den anonyma så blir det inga missförstånd.
    Det kommer det att bli iallafall, men jag gör som du säger så är det iallafall tydligt. 
  • Who
    KimPossible skrev 2012-03-29 21:27:21 följande:
    Jag trodde faktiskt också att det var den specifika "anonym (insatt)" från soctrådarna som menades.

Nåja, min röst hamnade annorstädes.  
    Men jag LÄSER aldrig de där trådarna! Och jag är FÖR DUM för att fatta att folk har fasta anonyma nick!
  • Who

Jag har anmält tråden nu och kommer att starta en ny ifall de gör som jag vill och tar bort den, men fortsätt så länge och om de tar bort den länkar jag till den nya i nomineringstråden.  

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?