• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • sär skriven
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:33:49 följande:
    HAHA. Du är SLUG. 

Tyckte det var dags att berätta sanningen.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • La Lola

Helt ärligt; ingen alls av de.

Finns dock en medlem som jag önskar att jag kunde skicka på en enkel resa till helvetet.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Coyote
    vampyria2 skrev 2012-03-29 21:33:44 följande:
    Åh ja nån har ju faktiskt röstat på mig   meeen jag vill ju veta vem ju Drömmer
    Haha, ja, jag vill också veta vem som röstar, och gärna varför! Bara för att jag är så jäkla nyfiken ju!
  • vampyria2

Jag röstade på Anonym(insatt) ibland kan man bli mer än irriterad när någon säger sig vara insatt och sen skriver saker som man vet är helt fel Obestämd

• sär skriven
    La Lola skrev 2012-03-29 21:35:32 följande:

Finns dock en medlem som jag önskar att jag kunde skicka på en enkel resa till helvetet.

Jag har några såna, tyvärr ingen som gett sig tillkänna =0(
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Moonis
    lövet2 skrev 2012-03-29 21:34:08 följande:
    Näää, du är ju inte störande längre ...
    Tusan också. Har nog tappat stinget Tyst
  • Mariohn
    La Lola skrev 2012-03-29 21:35:32 följande:

Hahaha
  • Anton Chigurh

Alla ärkepuckon lyser med sin frånvaro. Dom jag känner igen på listan är helt okay,  tom en och annan riktig heting, tex Vampyria, så jag avstår från att rösta här.

Sorry Poirot,  (eller va det nu var ).

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Inima

bara en som inte vill fika med mig?

*väntar otåligt på fler röster*  

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?