Inlägg från: Coyote |Visa alla inlägg
  • Coyote

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Queenie70 skrev 2012-03-29 21:08:03 följande:
    Ingen aning. Folk som är idioter lägger jag helt enkelt inte på minnet. Jag kanske svarar på deras inlägg men registrerar knappt deras nick...

Men insatt och mad as snow gillar jag...  
    Appappapp. Skilj på koncepten. Här ska du inte skriva vilka du gillar ju!
  • Coyote
    Queenie70 skrev 2012-03-29 21:19:18 följande:
    Japp. Benägen att hänga i myndighetstrådarna...Och det är INTE jag, ska väl påpekas.
    Ja, och hen är faktiskt rätt vettig ju.
  • Coyote
    Utropstecknet skrev 2012-03-29 21:23:37 följande:
    Ja, fast han/hon är ju ganska frank och rättfram och det kommer väl kamma röster i denna tråd.
    Sant. Men gör faktiskt oftast skäl för sitt nick!
  • Coyote
    vampyria2 skrev 2012-03-29 21:33:44 följande:
    Åh ja nån har ju faktiskt röstat på mig   meeen jag vill ju veta vem ju Drömmer
    Haha, ja, jag vill också veta vem som röstar, och gärna varför! Bara för att jag är så jäkla nyfiken ju!
  • Coyote
    Linda1976 skrev 2012-03-29 21:39:47 följande:
    Vafan? Bara TRE röster? *surar*
    Ja, inte får du någon av mig i alla fall!
  • Coyote
    M C skrev 2012-03-30 07:38:56 följande:

Ingen som motiverar öht? Fan va trist.
    Jag ligger ju rätt bra till i vanlig ordning, men det brukar vara åtminstone en som vågar säga varför. 

Mamita gav ju en motivering!
  • Coyote

Lövet VILL jag fika med! Och det är inget fel alls på hennes hår. Så det så!

• Coyote

Föregå med gott exempel allihop, så kanske fler vågar motivera sina röster!

Min röst hamnade på Finska Flikkan, främst för hennes irriterande ovana att citera sjutusen inlägg i rad och bara sätta en tumme upp i stället för att skriva något själv.

• Coyote

Emmel, strålande motivering! Du får inte vara med på listan, men vi kan sitta och fika och avsluta varandras meningar om du vill?

• Coyote

Varför har jag bara fått fyra röster? Och inte en enda motivering?!

• Coyote
    Ung Mamma 91 skrev 2012-03-30 19:54:07 följande:
    Haha , gu så löjligt. Puss har vart och anmält att de var kränkade att fråga varför hon inte var me på listan , hahahhaha
    Hur vet du att det var hon?
  • Coyote
    finskaflikkan skrev 2012-03-31 18:48:50 följande:
    Klart de här e mer på skoj än allvar... Och de e då ta mej fan inte nå jäkla mobbningstråd... Va e de för påhitt???

SUCK.... Rösta fler på mig...
    40 st nu UTAN att nån gett sig till känna... FEEEEGIIIIISSSS....   
    Jag har sett minst två motiveringar till varför du får röster. Den ena var från mig.
  • Coyote
    fucktard skrev 2012-03-31 20:34:58 följande:
    "jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.
    Det är så sött. Vad väntar sig folk egentligen? Att man ska böna och be att de stannar kvar?
  • Coyote

Jag önskar att man får rösta flera gånger!

• Coyote
    KimPossible skrev 2012-04-02 00:16:05 följande:
    Jodå, jag har en hyfsad aning faktiskt, men jag vill ändå höra. Just for fun, så där. Glad
    Jag skulle också gärna vilja veta, särskilt vilka det är. Eller ja, det räcker att veta vilka så är det inte så svårt att lista ut varför.
  • Coyote

Jag vill rösta på alla småbarnsmorsor som inte lärt sig hantera barn, bil och barnvagn utan behöver och kräver stora parkeringsutrymmen och dessutom anser sig ha rätt att skälla ut andra som råkar eller medvetet ställer sig på dessa rutor utan att ha fyra ungar.

Men de fanns inte med på listan.

• Coyote
    Echo skrev 2012-04-03 08:56:30 följande:
    Men familjeparkeringstrådar är bra tidsfördriv! De är så hetsiga och håller läääänge...
    Yes box! Men jag vill inte fika med dem.
  • Coyote
    Echo skrev 2012-04-03 14:06:17 följande:
    Nej tack! De har säkert riktiga otäcka snorungar med sig dessutom!

Död 
    Som, om man inte själv gör det, kräks över alla kakorna, och sen torkar mammorna av dem (kakorna) och tycker att man ska äta dem ändå.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?