• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Glädje58

Ha inte för bråttom denna gången med nomineringen. Tydligen saknas det ett flertal. Dessutom vill jag ha chansen att dra igång en ordentlig kampanj för att fånga röster.

• fucktard

Era löjliga små fjantar. Rösta på mig då för i helvete. Jag röker på balkongen!

• Jäded
    Who skrev 2012-03-29 22:03:00 följande:
    Någon som brukar skriva i soctrådar under nicket Anonym(insatt) 
    Men gud vad löjligt. Det kan väl ingen börja tjafsa för? Eller jo det kan någon säkert, men fy fan fjantigt. Det är ju uppenbart att du inte menat någon anonym som ingen jävel vet vem det är. Hmm.
  • oOOo  oOOo
    Colisa skrev 2012-03-29 22:03:15 följande:
    (Men det finns förvisso anonyma insatta som verkligen verkar vara det också, det får väl påpekas så ingen känner sig påhoppad.)
    Blir insatt påhoppad tycker jag det är på plats att byta nick  till påsatt
  • vampyria2
    Anton Chigurh skrev 2012-03-29 22:01:55 följande:
    VA, sicket jävla rövhål, vem fan kan komma på den makalöst korkade idén å rösta på dig av alla. Jösses.....
    Haha näää jag gillar...syns man så finns man Flört
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:02:12 följande:
    Men! Du röstade ju på dej själv!
    Äh jag är för jäkla PK för att komma på en sån sak, fast hade jag tänkt på det innan så hade jag nog fan gjort det, är ganska spyfördig på mig själv i dag Skrattande
  • HäckHäxan
    Who skrev 2012-03-29 22:03:00 följande:
    Någon som brukar skriva i soctrådar under nicket Anonym(insatt) 
    Valde anonym att själv delta????
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 22:09:40 följande:
    Haha näää jag gillar...syns man så finns man Flört

Äh jag är för jäkla PK för att komma på en sån sak, fast hade jag tänkt på det innan så hade jag nog fan gjort det, är ganska spyfördig på mig själv i dag Skrattande

Angående (insatt), det är ju faktiskt inget registrerat nick så det kan man väl inte skydda på samma sätt som ett vanligt? 
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven

Yay! I got one!

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Fidelis ad urnam

Som jag förstod, bara patetiska förlorare som röstar på mig. De vågar inte stå för sin röst! Demon

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?