Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Åh ja nån har ju faktiskt röstat på mig   meeen jag vill ju veta vem ju Drömmer

• vampyria2

Jag röstade på Anonym(insatt) ibland kan man bli mer än irriterad när någon säger sig vara insatt och sen skriver saker som man vet är helt fel Obestämd

• vampyria2
    sär skriven skrev 2012-03-29 21:57:42 följande:
    Vad märkligt, man blir kallad för trög idiot, rikspucko och allt möjligt i trådar flera gånger i veckan, och så får man ingen röst?
    Haha och du kallade mig "Äsch du är en liten fis."   jag har i vilket fall en hel röst så det så {#emotions_dlg.djavulsk}
  • vampyria2
    Anton Chigurh skrev 2012-03-29 22:01:55 följande:
    VA, sicket jävla rövhål, vem fan kan komma på den makalöst korkade idén å rösta på dig av alla. Jösses.....
    Haha näää jag gillar...syns man så finns man Flört
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:02:12 följande:
    Men! Du röstade ju på dej själv!
    Äh jag är för jäkla PK för att komma på en sån sak, fast hade jag tänkt på det innan så hade jag nog fan gjort det, är ganska spyfördig på mig själv i dag Skrattande
  • vampyria2
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:11:13 följande:

Angående (insatt), det är ju faktiskt inget registrerat nick så det kan man väl inte skydda på samma sätt som ett vanligt? 
    Hmm vilken bra ide jag fick nu, jag ska gå in i massor av trådar och skriva att jag heter "insatt" som anonym och vara jätte trevlig då kanske hon inte får några fler röster
  • vampyria2
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:57:23 följande:
    Hmm vips har jag tre, ingen som har lust att motivera varför de vill lägga en Kräks över mig??
    Ja jag vill också vet eller åtminstone vilka som har röstat på mig ju :p
    sär skriven skrev 2012-03-29 23:00:44 följande:
    Okej då, men en gång kräktes jag faktiskt när min systers hund fes. Så då håller min tes!
    Ahh du tänkte så Katt  (jaja det är en katt men vi kan väl låssas att det är en hund)
  • vampyria2
    Manmbo skrev 2012-03-29 23:56:10 följande:
    Anonym (insatt) fick min röst. Hen förföljer mig i alla jävla trådar jag skriver i...vad fan är det med människan, har hen inget liv?! Kräks
    Vaa är det en höna, tusan har aldrig sett en höna som kan skriva ännu mindre på en dator Förvånad Flört
  • vampyria2
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-03-30 08:59:37 följande:
    Jag saknar puss på listan.
    Harkel så får man inte skriva om man inte har tillåtelse från den man skriver om, kan lätt bli en tråd som blir otillåten då Drömmer
  • vampyria2

Men då jag har ju fått 4 röster men ingen som har kommenterat så jag får reda på vilka de är, jag skulle naturligtvis inte börja jäklas med folk men det skulle vara kul att veta vilka som hellre spyr på mig än alla andra på den här intressanta listan

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?