• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Jäded
    Inima skrev 2012-03-29 21:54:16 följande:
    du vet om att du antingen är hatad för att du:
    1. Har snygga bröst.  
    2. Är snygg.
    3. Säger vad du tycker och tänker och skiter fullständigt i vad folk tycker.

Hellre vara ogillad för de orsakerna än för att man är en idiot. Eller? 
    Jag skulle föredra att bli ogillad för att jag är en idiot snarare än att jag brukar blotta mig men det är lugnt either way Drömmer

TS varför anmäla tråden?  
  • Who
    Glädje58 skrev 2012-03-29 21:59:28 följande:
    Är det bara jag som funderar på om det är bra eller dåligt att vinna denna tävling?
    Vinnarna brukar vara mycket stolta, bara en gång har jag sett motsaten men den tråden finns inte kvar att länka till. 
  • vampyria2
    sär skriven skrev 2012-03-29 21:57:42 följande:
    Vad märkligt, man blir kallad för trög idiot, rikspucko och allt möjligt i trådar flera gånger i veckan, och så får man ingen röst?
    Haha och du kallade mig "Äsch du är en liten fis."   jag har i vilket fall en hel röst så det så {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Who
    Jäded skrev 2012-03-29 22:00:16 följande:
    Jag skulle föredra att bli ogillad för att jag är en idiot snarare än att jag brukar blotta mig men det är lugnt either way Drömmer

TS varför anmäla tråden?  
    På grund av det där med insatt, jag vill inte ha ett gäng rättshaverister i tråden som tar fokus från vad det verkligen handlar om. 
  • Anton Chigurh
    vampyria2 skrev 2012-03-29 21:33:44 följande:
    Åh ja nån har ju faktiskt röstat på mig   meeen jag vill ju veta vem ju Drömmer
    VA, sicket jävla rövhål, vem fan kan komma på den makalöst korkade idén å rösta på dig av alla. Jösses.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 22:00:58 följande:
    Haha och du kallade mig "Äsch du är en liten fis."   jag har i vilket fall en hel röst så det så {#emotions_dlg.djavulsk}

Men! Du röstade ju på dej själv!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Jäded
    Who skrev 2012-03-29 22:01:22 följande:
    På grund av det där med insatt, jag vill inte ha ett gäng rättshaverister i tråden som tar fokus från vad det verkligen handlar om. 
    Jag måste ha missat det, har inte läst så noga. Du menar för att det finns en verklig medlem med nicket Insatt?
  • lövet2
    Who skrev 2012-03-29 22:00:28 följande:
    Vinnarna brukar vara mycket stolta, bara en gång har jag sett motsaten men den tråden finns inte kvar att länka till. 
    "Stolta"? Är det ett snyggare sätt att skriva "odrägligt malliga"?
  • Who
    Jäded skrev 2012-03-29 22:02:13 följande:
    Jag måste ha missat det, har inte läst så noga. Du menar för att det finns en verklig medlem med nicket Insatt?
    Någon som brukar skriva i soctrådar under nicket Anonym(insatt) 
  • Colisa
    vampyria2 skrev 2012-03-29 21:36:21 följande:
    Jag röstade på Anonym(insatt) ibland kan man bli mer än irriterad när någon säger sig vara insatt och sen skriver saker som man vet är helt fel Obestämd
    +1 på den! Begreppet "insatt" har liksom tappat innebörden i Känsliga rummet. Skulle jag skriva anonymt där om något ämne jag känner mig väl insatt i skulle det väl vara det sista nicket jag skulle använda.Glad

(Men det finns förvisso anonyma insatta som verkligen verkar vara det också, det får väl påpekas så ingen känner sig påhoppad.)
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?