Inlägg från: Colisa |Visa alla inlägg
  • Colisa

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

vampyria2 skrev 2012-03-29 21:36:21 följande:
    Jag röstade på Anonym(insatt) ibland kan man bli mer än irriterad när någon säger sig vara insatt och sen skriver saker som man vet är helt fel Obestämd
    +1 på den! Begreppet "insatt" har liksom tappat innebörden i Känsliga rummet. Skulle jag skriva anonymt där om något ämne jag känner mig väl insatt i skulle det väl vara det sista nicket jag skulle använda.Glad

(Men det finns förvisso anonyma insatta som verkligen verkar vara det också, det får väl påpekas så ingen känner sig påhoppad.)
  • Colisa
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:13:12 följande:
    Är anonym (insatt) alltså ett nick? Jag trodde att det var något skämtalternativ och samlat begrepp för alla störiga anonyma som tror sig veta allt! 
    Jag trodde också det var alla möjliga! Hur ska man veta om det är samma person när människan i fråga är anonym? Däremot finns det ju någon som har användarnamnet "Insatt", som inte är anonym. Men det kan ju inte vara samma person som ligger bakom de anonyma, det skulle ju vara lika vettigt som om jag skulle skriva anonymt och kalla mig Anonym (Colisa)...
  • Colisa
    oOOo oOOo skrev 2012-03-29 22:05:58 följande:
    Blir insatt påhoppad tycker jag det är på plats att byta nick  till påsatt
    Skrattande
  • Colisa
    sär skriven skrev 2012-03-29 22:20:17 följande:
    Ahaaa, henne hade jag helt glömt av. Men i praktiken kan ju vem som helst kalla sig det, på samma sätt som någon skulle kunna bli anonym(sär skriven). Fast då hade jag nog härsknat lite.
    Jo visst, jag har alltid utgått från att de anonyma inte är denna person för varför vara anonym om man använder sitt eget nick liksom?
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?