• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • sär skriven
    Miss Obsessive skrev 2012-03-30 00:29:35 följande:
    Var övertygad om att få se mitt namn på listan, men nähä.. Jag som tycker jag blivit rätt bra på att bitcha runt i diverse trådar! Lite besviken faktiskt Rynkar på näsan

Var naturligtvis en självnomineringstråd.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Miss Obsessive
    sär skriven skrev 2012-03-30 00:32:10 följande:
    Var naturligtvis en självnomineringstråd.
    Hmm.. Såg det nu när jag ansträngde mig för att läsa mer än själva rubriken. Fast varför vill nån anmäla sig själv? Förtar inte det nöjet? 
  • sär skriven
    Miss Obsessive skrev 2012-03-30 00:41:55 följande:
    Hmm.. Såg det nu när jag ansträngde mig för att läsa mer än själva rubriken. Fast varför vill nån anmäla sig själv? Förtar inte det nöjet? 

För att det med all säkerhet inte är alla som finner det roligt att hitta sig själv i trådar med negativa omdömen om de inte ställt upp på det själva...?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • astro
    För annars skriks det "mobbning" direkt och tråden bryter mot forumreglerna på nolltid ...
  • mamita64

Alla som röstar på SD och som i tråd efter tråd pratar om hur mkt invandrare förstör och kostar och är ivägen och tar alla jobb
    Ofta ( anonym ) då, men jag såg nog nån mer som jag diskuterat detta med. finska flikkan vet jag att jag diskuterat med i en tråd om ALLA FÖRDELAR SOM INVANDRARE FÅR, tråden är dessvärre borta

• Khaleesi
    sär skriven skrev 2012-03-30 00:09:48 följande:
    "Bröst är inte sexuella och därför borde man få visa brösten i badhuset"

"BH-ar är bra, de får en att känna sig sexig"

Samma person, samma tråd. *doh*    
    Men är det inte uppenbart - brösten är asexuella, medan bh-ar är heta. Vi har med en klädfetischist att göra, helt enkelt! Skrattande
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Who
    Något annat skulle strida inte bara mot forumets regler utan även mot mina egna principer, nöjet består i att man fakiskt får reda på vem som ogillar en och varför -det kan vara rätt intressant. (Om nu folk orkade motivera sina röster vill säga ...) 
  • M C

Ingen som motiverar öht? Fan va trist.
    Jag ligger ju rätt bra till i vanlig ordning, men det brukar vara åtminstone en som vågar säga varför. 

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Coyote
    M C skrev 2012-03-30 07:38:56 följande:

Ingen som motiverar öht? Fan va trist.
    Jag ligger ju rätt bra till i vanlig ordning, men det brukar vara åtminstone en som vågar säga varför. 

Mamita gav ju en motivering!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?