• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • lövet2
    PruttPottan skrev 2012-03-30 09:49:46 följande:
    Svarar Lövet2, har för mig hon har så fult hår på sin profilbild. Var liksom inte någon annan med som jag känner motvilja mot, idag ;)
    Jag förstår inte vad folk har emot mitt hår! Det var t o m en som skrev i gästboken och trodde min frisyr var ett skämt!
  • vampyria2
    power skrev 2012-03-30 09:45:11 följande:
    ja, för är man riktigt TUFF och HÄFTIG så  bryr man sig om vad folk på nätet tycker om en! japp, det är då man är en kooling.

men det är bra att ni tar detta på allvar.. man behöver nåt att bry sig om i livet.  
    Ehh du har ingen aning om vad ironi är eller...och du fattar inte alls att detta inte är en super seriös tråd hmm har du alla hästar hemma i stället eller Flört
  • Sven Justus
    lövet2 skrev 2012-03-30 09:59:21 följande:
    Jag förstår inte vad folk har emot mitt hår! Det var t o m en som skrev i gästboken och trodde min frisyr var ett skämt!
    Men ditt hår är det enda som syns i din avatar. Och då hamnar fokus på ditt hår. Som har lite skön 80tals-look. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • PruttPottan
    lövet2 skrev 2012-03-30 09:59:21 följande:
    Alltså.. Det bara är fult på den bilden. Sen skriver du ju vettiga saker ibland men.. De andra har inte gjort särskilt stora intryck på mig ;)
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • astro
    KaIi skrev 2012-03-30 09:50:43 följande:
    Jag röstade på Anonym (insatt) på grund av oerhört dryga kommentarer såsom denna:
    "Kontakta soc och be om hjälp att reda ut detta! Man får faktiskt inte, enligt lag, ta hand om en annas barn stadigvarande utan medgivande från soc!"
    (Från en tråd där mormodern tar hand om sitt barnbarn. Barnbarnet och barnets mamma bor hos "mormodern".
    Jo, just precis. Dryg var ordet.
  • Anton Chigurh
    PruttPottan skrev 2012-03-30 10:05:04 följande:
    Alltså.. Det bara är fult på den bilden. Sen skriver du ju vettiga saker ibland men.. De andra har inte gjort särskilt stora intryck på mig ;)
    Va ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • KaIi
    astro skrev 2012-03-30 10:05:13 följande:
    Jo, just precis. Dryg var ordet.
    Jag funderar på hur soc skulle reagera om folk börjar ringa och fråga om dom får ta hand om andras barn tex under semester eller liknande. Skrattande
    Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516
  • PruttPottan
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 10:07:43 följande:
    Va ???

Ja, det finns säkert massvis med bilder på just henne där hon framhäver sig själv bättre?
    För mig är hår viktigt, jätteviktigt! Alla måste ha fint hår.
    Jag förutsätter inte att det är enda hårbilden.

Eller jag vet inte?
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • Sven Justus
    PruttPottan skrev 2012-03-30 10:11:03 följande:
    Ja, det finns säkert massvis med bilder på just henne där hon framhäver sig själv bättre?
    För mig är hår viktigt, jätteviktigt! Alla måste ha fint hår.
    Jag förutsätter inte att det är enda hårbilden.

Eller jag vet inte?
    Definiera fint hår. Jag vill veta om jag har fint hårTungan ute
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Binkelibana

Jag svara lövet2. Hon finns överallt och alltid. Ibland säger hon bra saker, och ibland mindre. Eller ja, sånt som jag inte håller med om alltså! Skrattande

Men eftersom mitt föräldraskap verkar vara lite mer rocknroll än hennes, så tar jag ju åt mig personligt... Kyss

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?