• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Sarah f
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:22:25 följande:
    Detsamma! Själv skippar jag dock kaffet.
    Härligt!
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Sarah f
    KimPossible skrev 2012-03-30 11:21:17 följande:
    Hade ju med största sannolikhet blivit en fantastisk fikastund! Jag kan ta med bullar...Kaffe
    Hehe! Bullar är gott!
  • Sarah f
    puss skrev 2012-03-30 11:20:48 följande:

vad säger det om dig??

(eller om fl, snarare)

vet att vi hör ihop.

Jag är rädd att jag verkligen är just så motvalls och stridig som jag vill vara. Lite som du, min hjältinna!
  • KimPossible
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:28:45 följande:
    Jag skulle vilja se en stor tremiddagarsmiddag med den religiösa falangen på FL och deras motståndare.

Endast soppa och annat som kan ätas utan vassa instrument serveras, givetvis. Drömmer
    Det hade onekligen varit intressant att se. Och höra.
  • Krokig Krokofant
    puss skrev 2012-03-30 11:23:30 följande:
    ju knäppare folk desto mer vill jag fika! det är intressant.
    Men lilla puss skulle aldrig våga fika med mig.
    One by one, one by one.
  • xXMaLoXx

Den enda jag verkligen skulle kunna gnaga av mig armen för att slippa som sällskap, finns inte med bland kandidaterna. Så jag fick dra till med anonym(insatt) trist nog.

Tycker dock att fler på listan kan vara provokativa och smått stöddiga, men det är ju så jag gillar´t :D

Theo 100111 <3
  • Sarah f
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:31:53 följande:
    Verkligen!

Och tremiddagarsmiddag heter det ju inte...
    Nu gör det det. Vem vet hur länge man måste sitta och gaffla?
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?