• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Amlin

Hm, reagerade inte på någon av nomineringarna. Jag hoppas att det tyder på att jag har ett tillräckligt balanserat psyke för att hantera en fika även med en rätt störande person, men det kan också vara så att de som faktiskt skulle vara värda att gnaga av sig armen för att slippa träffa inte har den självinsikten att de nominerat sig själva.

• Sarah f

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skulle jag nog vilja bjuda på kaffe med. Och  MC. Och Kimpossible.

Alla som generaliserar är idioter.
  • puss
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:16:28 följande:

ÖÖh, jag vill fika med Puss. Om nån undrade.

sarah!!Hjärta

min bästis.  
    Easy cum easy go
  • Sarah f

Fanken, alla på listan är ju såna jag gillar?

• Sarah f
    puss skrev 2012-03-30 11:19:28 följande:

sarah!!Hjärta

min bästis.  

I looooove you!
  • puss
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:19:49 följande:
    Fanken, alla på listan är ju såna jag gillar?

vad säger det om dig??

(eller om fl, snarare)
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:20:04 följande:

I looooove you!
    vet att vi hör ihop.

Easy cum easy go
  • KimPossible
    Sarah f skrev 2012-03-30 11:19:21 följande:
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skulle jag nog vilja bjuda på kaffe med. Och  MC. Och Kimpossible.
    Hade ju med största sannolikhet blivit en fantastisk fikastund! Jag kan ta med bullar...Kaffe
  • fucktard

Sådär ja. Det är något speciellt med att vara så cool att folk kräks. Nu är jag nöjd.

• puss

ju knäppare folk desto mer vill jag fika! det är intressant.

Easy cum easy go
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?