• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Flaminia

Röstade på anonym (insatt) eftersom inget av de andra alternativen passar. Annars blir jag mest spyfärdig av alla dem som missbrukar orden "kränkt", "påhoppad" och "mobbning" så fort någon inte håller med dem.

• DuTrorAttDuVet

Anonym insatt är en fruktansvärd människa i alla trådar jag läser, o i mitt huvud är det samma person :P

• DuTrorAttDuVet

sen måste jag tillägga att lövet 2 och mad as snow var de enda jag kände igen, o jag har hängt här läng, fast i fel trådar då antar jag :)

• vampyria2
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-03-30 08:59:37 följande:
    Jag saknar puss på listan.
    Harkel så får man inte skriva om man inte har tillåtelse från den man skriver om, kan lätt bli en tråd som blir otillåten då Drömmer
  • vampyria2

Men då jag har ju fått 4 röster men ingen som har kommenterat så jag får reda på vilka de är, jag skulle naturligtvis inte börja jäklas med folk men det skulle vara kul att veta vilka som hellre spyr på mig än alla andra på den här intressanta listan

• Voluptuous Shalimar
    vampyria2 skrev 2012-03-30 09:01:46 följande:
    Harkel så får man inte skriva om man inte har tillåtelse från den man skriver om, kan lätt bli en tråd som blir otillåten då Drömmer
    OK förlåt. Men jag tror det är ömsesidigt mellan henne och mig.
  • Voluptuous Shalimar

Ingen av personerna på listan framkallar ens minsta hulkning hos mig, det verkar som om alla riktiga idioter har tackat nej/inte anmält sig...

• Heisan

Jag fick rysningar av flera alternativ så jag får tyvärr avstå från att rösta....
    Eller så är jag bara väldigt konflikträdd....

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • Fidelis ad urnam
    Heisan skrev 2012-03-30 09:09:07 följande:
    Jag fick rysningar av flera alternativ så jag får tyvärr avstå från att rösta....
    Eller så är jag bara väldigt konflikträdd....
    tippar på det sistnämnda. 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?