• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Moderator
    På förekommen anledning.
    Det är INTE okej att diskutera medlemmar som inte finns med i omröstningen!
    Dom som är valbara har själva anmält sig till omröstningen.
    /Moderator
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • ica
    Moderator skrev 2012-03-30 09:43:29 följande:
    På förekommen anledning.
    /Moderator
    Hur gör man det?
  • power
    vampyria2 skrev 2012-03-30 09:22:46 följande:
    Antagligen för att de vet att de är det men vågar inte höra vad folk verkligen tycker och tänker om dem, de fegisarna Skrikandes

ja, för är man riktigt TUFF och HÄFTIG så  bryr man sig om vad folk på nätet tycker om en! japp, det är då man är en kooling.

men det är bra att ni tar detta på allvar.. man behöver nåt att bry sig om i livet.  
    kom igen då ra
  • JennieL
    Khaleesi skrev 2012-03-30 09:39:46 följande:
    Ok. Då stoppar jag leveransen av hundbajs till din brevlåda så länge.{#emotions_dlg.djavulsk}
    Här finnes ingen brevlåda, däremot ett postfack. Men det drabbar nog brevbäraren mer än mig som måste försöka klämma in leveransen. Det har vid tidigare tillfällen slutat illa... Den stackaren
  • Sven Justus
    Moderator skrev 2012-03-30 09:43:29 följande:
    På förekommen anledning.
    /Moderator
    Jösses! Hårdbevakning av tråden eller?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • PruttPottan

Svarar Lövet2, har för mig hon har så fult hår på sin profilbild. Var liksom inte någon annan med som jag känner motvilja mot, idag ;)

ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • astro
    ica skrev 2012-03-30 09:45:00 följande:
    Hur gör man det?
    Det fanns en nomineringstråd. Du får försöka bevaka nästa omröstning om du vill vara med ... eller varför inte starta en egen? Det är alltid många som står där och önskar att de hade sett nomineringen
  • KaIi

Jag röstade på Anonym (insatt) på grund av oerhört dryga kommentarer såsom denna:
    "Kontakta soc och be om hjälp att reda ut detta! Man får faktiskt inte, enligt lag, ta hand om en annas barn stadigvarande utan medgivande från soc!"

(Från en tråd där mormodern tar hand om sitt barnbarn. Barnbarnet och barnets mamma bor hos "mormodern".

Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516
  • Anton Chigurh
    power skrev 2012-03-30 09:42:41 följande:
    jag saknar dig på listan.
    Finns många som saknar mig, både på listan och på andra ställen....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    power skrev 2012-03-30 09:45:11 följande:
    ja, för är man riktigt TUFF och HÄFTIG så  bryr man sig om vad folk på nätet tycker om en! japp, det är då man är en kooling.

men det är bra att ni tar detta på allvar.. man behöver nåt att bry sig om i livet.  
    Orka.......................!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?