• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • lövet2

Så där ja! Nu kan jag också se röstsiffrorna, eftersom jag till slut röstade. Tyvärr blev den den stackars Anonyma som fick min röst, fast jag egentligen inte alls retar mig på honom/henne. Den enda medlem jag hade kunnat tänka mig, visade sig vid en närmare kontroll inte alls vara i behov av någon röst. Därför tog jag andrahandsvalet Anonym i stället.

Visst har jag en betryggande ledning i alla fall ?! (med undantag av Anonym då förstås)

• Kattdamen

Motiveringar då?

En kopp te, tack.
  • Sven Justus

Det finns fler på den där listan som jag alldeles säkert skulle kunna lära mig att vomera på/över. Glad

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Severus
    Moonis skrev 2012-03-30 12:21:34 följande:
    Hmm, dig har jag nog sett i någon tråd. Kommer inte ihåg vilken bara 

:)

Har sett dig någonstans jag med

Men den jag röstade på är det lite stalkervarning över....
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • oOOo  oOOo
    Kattdamen skrev 2012-03-30 12:26:55 följande:
    Motiveringar då?
    Tycker det är trevligt att ni har så höga tankar om era belackare att ni tror de är förmögna till en vettig motivering Solig
  • Moonis
    Glädje58 skrev 2012-03-30 12:24:00 följande:
    En av mina favoritkatter hette Moon och blev kallad Moonis  Hjärta
    Kyss
  • love you
    fucktard skrev 2012-03-30 11:22:37 följande:
    Sådär ja. Det är något speciellt med att vara så cool att folk kräks. Nu är jag nöjd.
  • Moonis
    Severus skrev 2012-03-30 12:29:01 följande:
    :)
    Har sett dig någonstans jag med
    Men den jag röstade på är det lite stalkervarning över....
    Skål
  • Mavios

Det hade varit roligare att välja ett "riktigt" namn, men jag vill hellre träffa de som är olika mig, än gnaga av mig armen.
    Däremot kan jag nästan tänka mig gnagandet om jag var tvungen att fika med någon som inte vågar ge sig tillkänna och ägnar sig åt otrevliga påhopp i lönndom. So, "insatt" is my choice - sorry!

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?