• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:14:01 följande:
    Menar du att det kan bli för mycket sperma?

Om det kommer från en italiensk sjuttioåring är jag tämligen säker.
    Paksenarrion skrev 2012-03-30 13:14:13 följande:
    Men alltså jag satt o åtKräks

Fick jag dej att vilja kräkas?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Jäded
    tackförfisken skrev 2012-03-30 13:14:02 följande:
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...
    Jag håller med jättejättemycket. Det är mycket synd att inte fler begåvats med djup självinsikt.
  • sär skriven
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...

För att ni andra väljer att låta bli? Då är det ju inte så konstigt.
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:15:25 följande:

Om det kommer från en italiensk sjuttioåring är jag tämligen säker.
    Kanske han har tränat upp detta under en livslång karriär inom italiensk hårdporr? Det gör väl det hela lite bättre för dig?
  • Glädje58
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:10:14 följande:
     ...jag håller med dej delvis, men delvis inte alls. Om jag skrev i något känsligt ämne finns det ändå en hel del människor här som känner igen mitt nick, även om de inte vet min adress så finns det ju en "krets" av människor som förknippar mig med den approach jag valt att hålla. Även om jag är anonym på FL (och faktiskt på internet i stort) har jag ett nick som en del känner igen och förknippar med de åsikter jag framfört under flera års tid. Dessutom har jag ganska många från FL på facebook. Jag kan bara tala för mig själv i frågan dock, och jag är i princip aldrig anonym ändå.

Det är helt okey att vara anonym, det är jag också själv ibland när jag känner att inte vill outa mig för mycket. Jag träffar dock några irl. Men de som klagar på att man skriver helt anonym och själva är det i praktiken retar mig. 

För mig spelar det ingen roll om man är helt anonym, det är innehållet i texten som är viktig för mig. Dock är det jobbigt när ett flertal i samma tråd inte väljer ett tillfälligt nick, för då går det inte att hålla isär dem. 
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:17:12 följande:
    Kanske han har tränat upp detta under en livslång karriär inom italiensk hårdporr? Det gör väl det hela lite bättre för dig?

Nej =0(. Jag tror jag önskade att han skulle dö i hjärtinfarkt och testamentera sin förmögenhet till mig.
  • FekalieEmpyrium
    Å andra sidan...
    Wörd!
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:18:53 följande:

Nej =0(. Jag tror jag önskade att han skulle dö i hjärtinfarkt och testamentera sin förmögenhet till mig.
    Då tror jag det enklaste sättet är att ingå äktenskap och fullborda det genom att ta livet av honom. Vad synd att det bara var en dröm.
  • Glädje58
    Å andra sidan...
    Ett nytt sätt att nominera skulle vara att alla är med från början och vill man inte vara med, så plockar man bort sitt namn.
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-03-30 13:20:09 följande:
    Då tror jag det enklaste sättet är att ingå äktenskap och fullborda det genom att ta livet av honom. Vad synd att det bara var en dröm.

Ja, jag hade bara några timmar på mig ju =0(.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?