• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-03-30 11:52:31 följande:
    Det kommer inte komma. Förra omgången var det en enda person av 17 som vågade tala om att den röstat på mig, men så långt som varför kom vi aldrig.
    Jag är således lika pantad som då.  
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:51:38 följande:
    Samma här!

Jag fattar inte varför. Jag gillar ju kritik, det är utvecklande. Visst ser jag mig själv som en jobbig jävel, men det intresserar mig varför någon hellre skulle tugga av sig armen än att ta en fika med mig.
  • fläta
    Mad as snow skrev 2012-03-30 11:50:14 följande:
    Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?
    Vad i himmelska fridens torg gör du i en laguppställning som vill bli stenade?
    Jag kan inte dra mig till minnes att du någon gång skrivit något ens semi-dumt.  
    Faktum är att min man förmodligen skulle vara mycket tacksam om han visste att du fanns då dina inlägg ger oss mycket kvalitetstid tillsammans (eftersom jag slipper skriva dem själv). 
  • Glädje58

Jag tycker att man kan vara provocerande för att få människor att lyfta blicken och se saker och ting från andra synvinklar. Jag försöker verkligen att visa respekt för de jag skriver till. Men är någon dum mot mig så kan jag välja andra sätt att vara på. 

• Jäded
    Mad as snow skrev 2012-03-30 11:58:03 följande:

Jag fattar inte varför. Jag gillar ju kritik, det är utvecklande. Visst ser jag mig själv som en jobbig jävel, men det intresserar mig varför någon hellre skulle tugga av sig armen än att ta en fika med mig.
    Jag skulle kunna tänka mig att nedlåta mig till att ta en fika med dig. Det känns som en förutsättning då jag älskar att flata mig med dig.
    Människor är allmänhet bedårande konflikträdda och antagligen en smula dumma också, då det är så uppenbart att den här tråden är fylld av bekräftelsetörstande svaga individer som verkligen inte vill något annat än att göra mindre begåvade människor kräkfyllda i halsen.  
  • Mad  as  snow
    fläta skrev 2012-03-30 11:59:01 följande:
    Vad i himmelska fridens torg gör du i en laguppställning som vill bli stenade?
    Jag kan inte dra mig till minnes att du någon gång skrivit något ens semi-dumt.  
    Faktum är att min man förmodligen skulle vara mycket tacksam om han visste att du fanns då dina inlägg ger oss mycket kvalitetstid tillsammans (eftersom jag slipper skriva dem själv). 

Nu tänker jag lägga mig under skrivbordet i fosterställning en stund, men jag återkommer.
  • Fidelis ad urnam

9 röster och ingen motivering. 
    Det säger mer om er än om mig! Cool 

• Sarah f
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:35:58 följande:
    Nej, inga gafflar! Skrikandes

Visst sjutton!  Vi äter middag och skedar varandra!
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Glädje58
    Mad as snow skrev 2012-03-30 11:50:14 följande:
    Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?
    Se till att tråden erbjuder att man kan skriva anonymt, för jag skulle också vilja veta motiveringen
  • Jäded
    Sarah f skrev 2012-03-30 12:00:49 följande:

Visst sjutton!  Vi äter middag och skedar varandra!
    Hoppsan.
  • Sarah f
    Jäded skrev 2012-03-30 12:05:22 följande:
    Hoppsan.
    Om vi nu inte får kniva eller gaffla, alltså!

Alla som generaliserar är idioter.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?