Inlägg från: KaIi |Visa alla inlägg
  • KaIi

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jag röstade på Anonym (insatt) på grund av oerhört dryga kommentarer såsom denna:
    "Kontakta soc och be om hjälp att reda ut detta! Man får faktiskt inte, enligt lag, ta hand om en annas barn stadigvarande utan medgivande från soc!"

(Från en tråd där mormodern tar hand om sitt barnbarn. Barnbarnet och barnets mamma bor hos "mormodern".

Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516
  • KaIi
    astro skrev 2012-03-30 10:05:13 följande:
    Jo, just precis. Dryg var ordet.
    Jag funderar på hur soc skulle reagera om folk börjar ringa och fråga om dom får ta hand om andras barn tex under semester eller liknande. Skrattande
  • KaIi
    Mariohn skrev 2012-03-30 11:11:11 följande:
    Jag har så svårt att förstå detta-. Hon är ju HELT harmlös. Ibland kan jag inte förstå mig på hur hon tänker och jag tror inte att lövet och jag skulle ha särskilt roligt tillsammans. Men hur man kan ta något hon skriver personligt är för mig helt obegripligt. Jag ser alltid Lövet skriva hur hon gör och hur hon tycker. Aldrig någonsin har jag sett henne ens vara nära att nosa på någon form av dömande, påhopp eller liknande. 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?