• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-30 21:09:51 följande:
    Den frågan visar väl varför du inte är med i min omröstning om FLs smartaste...

Hon heter Joyce.
    Du vet, vissa av oss har oss inte råd att vara så kräsna.

Need no excuse, to let it all hang lose.
  • fläta

Gillar ni varandra? Ni som nominerat er själva i den här pollen? 
    Det är ju en ganska salig kompott, if I may say so.  

• Jäded
    fläta skrev 2012-03-30 21:14:44 följande:
    Jag ogillar de flesta nominerade.
  • lövet2
    Nej, jag gillar inte alla. Å andra sidan är det ingen av dem som jag direkt ogillar.
  • overdose
    lövet2 skrev 2012-03-30 21:16:05 följande:
    Nej, jag gillar inte alla. Å andra sidan är det ingen av dem som jag direkt ogillar.
    Det behövs en hel del sjävdistans för att anmäla sig själv. Brunstig noshörning går därför bort, och det skulle inte förvåna mig om det i den valbara listan är avsevärt fler kvinnor jämfört med den om de smartaste FLarna.
  • PruttPottan
    overdose skrev 2012-03-30 19:35:22 följande:
    Men du fattar inte, om hon har en annan bild så sitter vi och tutar utanför och jagar henne. Hon måste ha en sådan bild för att inte göra oss knäppa.
    Nu fattar jag..
    Hon måste alltså upplevas och jag bör försöka få min röst tillbakadragen då hon är en av dem jag VILL fika med?

Så kan det ju vara..
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 21:26:31 följande:
    Nu fattar jag..
    Hon måste alltså upplevas och jag bör försöka få min röst tillbakadragen då hon är en av dem jag VILL fika med?

Så kan det ju vara..
    Så är det. Det är som Rukmini vet du, eller sköna Helena. En gång postade hon ljudet av hennes gång där hon bor. Ja, vi blev ju som galna.
  • Who
    Nja, inte alla. vem som helst har ju fått nominera sig och då blir det såklart blandat. 
  • Linda1976
    Jäded skrev 2012-03-30 21:15:28 följande:
    Jag ogillar de flesta nominerade.
    Jag gillar dig! Hjärta
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?