• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Pancacan
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:42:10 följande:
    Nja...konjak och badkar känns inte klockrent. Badkar och champagne är bättre

Du är kräsen.
    What doesn't kill you makes a fighter.
  • Jäded
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:43:44 följande:
    Röda läppar skulle jag säga fungerar i 10 fall och 10.
    *sneglar lite på vissa avatarer*
  • Fidelis ad urnam

22 röster. 
    Jag som har varit otroligt osynlig på FL på senare tid. Måste vara gamla meriter som härjar  

• Sven Justus
    Pancacan skrev 2012-03-30 22:43:57 följande:
    Du är kräsen.
    Nogräknad
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Jäded skrev 2012-03-30 22:44:38 följande:
    *sneglar lite på vissa avatarer*
    Ja, de är livsfarliga
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Linda1976
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-30 22:45:27 följande:
    22 röster. 
    Jag som har varit otroligt osynlig på FL på senare tid. Måste vara gamla meriter som härjar  
    haha

Ingen av mina kräkare har motiverat sin röst vad jag sett... Jävla mesar  
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Fidelis ad urnam
    Linda1976 skrev 2012-03-30 22:47:23 följande:
    haha

Ingen av mina kräkare har motiverat sin röst vad jag sett... Jävla mesar  
    Lika som mina med andra ord. Men är man feg, så är man Flört
  • KimPossible
    fläta skrev 2012-03-30 22:16:13 följande:
    Jag röstade på den här Glädje58. 
    Jag skulle i och för sig garanterat kunna fika med honom/dig, jag är hyfsat socialt kompetent och kan slå bort en timme eller två i alla möjliga sällskap. Dessutom skulle jag nog aldrig få för mig att gnaga av mig en arm, jag gillar mina båda.

Men i alla fall - motivering önskades.

Tja, det jag kan påminna mig ha läst av Glädje58 är ofta relationsråd i sexualitetens sfär. Glädje58-personen ger intryck av att vara en lätt flåsande, ganska daterad man som vill väl men som lite frireligiöst ("Nämen, inte hårdnar jag i byxan, till det är jag alltför gammal och vis *runkrunkrunk*") "glädjespridande" försöker att vara till hjälp. Jag tycker ofta att han/du känns klibbigt hjälpsam snarare än verkligt hjälpsam. Som om det hela tiden finns ett bakomliggande motiv för hans/din "välgörenhet".

Jag uppfattar dig som en badhusbasturunkare. Jag tvivlar på att det är så du önskar uppfattas (och kanske är jag den enda som ser dig i det skenet), men du bad om en motivering och det här är min. Lite för gränsöverskridande, lite för valhänt, lite för unket och dessvärre (i mitt tycke) lite åt det efterblivna hållet. 
    Oh my...en så fullkomligt underbar motivering!  

Läs och lär, gott folk!  
  • Linda1976
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-30 22:48:02 följande:
    Lika som mina med andra ord. Men är man feg, så är man Flört
    Eller så har jag missat nån... jag måste ju göra nåt annat på dagarna.. tex jobba...
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Jäded
    Sven Justus skrev 2012-03-30 22:47:09 följande:
    Ja, de är livsfarliga
    Tänder är vassa, sant.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?