• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Jäded
    Pancacan skrev 2012-03-30 23:29:35 följande:

Gör han? Visste jag inteFörvånad
    Jodå. Det gör han/hen.
  • Jäded
    oOOo oOOo skrev 2012-03-30 23:28:26 följande:
    Ruska tupp i en cockpit, starting to make sense
    Cock pitt.
  • Glädje58
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:14:02 följande:
    *kramar* Vad hette du tidigare?

Nu var det det här med att vara trög i huvudet Flört  Men jag förmodar att du menar om jag har bytt namn efter vår attack på fl. Nej jag hette samma innan dess också

(snälla snälla, hoppas nu att det var det du menade. Jag vill inte verka dum nu)
  • Glädje58
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:14:02 följande:
    *kramar*

Varför fick jag en kram av dig förresten?
  • Pancacan
    Jäded skrev 2012-03-30 23:30:42 följande:
    Jodå. Det gör han/hen.

Hade inte sett Svempa på ett tag, hade glömt könet där. *weirdo*
    What doesn't kill you makes a fighter.
  • Glädje58
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:26:26 följande:
    Ajdå, låter som du behöver en styrkekram här. Inte för att jag brukar krama om gubbar, så du får helt enkelt  ta det för vad det är : Lite uppmuntrande visdom såhär på fredagskvällen...
    Varför får jag en styrkekram? Är det för jag blev sågad, som jag bad om egentligen. Eller var det något annat.
  • FekalieEmpyrium
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:32:21 följande:
    Nu var det det här med att vara trög i huvudet Flört  Men jag förmodar att du menar om jag har bytt namn efter vår attack på fl. Nej jag hette samma innan dess också

(snälla snälla, hoppas nu att det var det du menade. Jag vill inte verka dum nu)
    Jepp känner inte igen nicket och det brukar vara återkommande människor som huserar i dessa trådar.
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:33:40 följande:
    Varför fick jag en kram av dig förresten?
    Din öppenhjärtliga berättelse om dina motgångar gav mig en hjärtblödningsattack.
  • Anton Chigurh
    Glädje58 skrev 2012-03-30 23:35:22 följande:
    Varför får jag en styrkekram? Är det för jag blev sågad, som jag bad om egentligen. Eller var det något annat.
    Nu fick du ju inte det egentligen, så därför behövde du inte tacka mig, och därför är din fråga helt  irrelevant för den fortsatta debatten i just denna frågan. 

Men visst var jag snäll ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FekalieEmpyrium
    Jäded skrev 2012-03-30 23:36:35 följande:
    Glädje58 verkar lovligt jobbig.
    Ja visst verkar hen hittat rätt folk att hänga med. Menar er andra deltagare. kaka söker maka eller vad det nu heter.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?