• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-31 00:19:25 följande:
    Jodå, vi har fattat hur hon gör. Hon lägger dig vid barmen...

...och vips! så sitter ditt rövhår på hennes ben istället;

Ooh, je tvoje, måste vara = för dig, så det är nåt för mig. Har du fler bilder på dessa skönheter?

*Hoppas*
  • KimPossible
    overdose skrev 2012-03-31 00:26:24 följande:
    Ooh, je tvoje, måste vara = för dig, så det är nåt för mig. Har du fler bilder på dessa skönheter?

*Hoppas*
    Enligt eminenta google translate blir det, på engelska, "fake, fake, everything is yours".

Bilder på just denna skönhet hittar jag inte, däremot tror jag att jag möjligtvis har hittat en bild på dig?

Eller...?Drömmer
  • overdose
    KimPossible skrev 2012-03-31 00:41:02 följande:
    Enligt eminenta google translate blir det, på engelska, "fake, fake, everything is yours".

Bilder på just denna skönhet hittar jag inte, däremot tror jag att jag möjligtvis har hittat en bild på dig?

Eller...?Drömmer
    Ah den gubben hade jag inte satt på... men damerna var ok. Fast den ena verkade ha någon bensjukdom. Hur får du dessa inlägg att överleva?
  • finskaflikkan

*morr*

Fegskitar som inte vågar kommentera VARFÖR man röstat på mig... 
    35st nu... Topp3 men Elit börjar knappa in här..   

• Quickman

Det finns att en hel hög med idioter på FL. Men jag skulle aldrig hedra någon av dem med att spy på dem.

• hated

Aldrig hört talas om finskaflikkan? Mest störande för mig är Inima tror jag, men kan minnas fel. Resten är attentionswhores (även hen såklart) som är rätt lätta argumentera emot i diskussioner och inget man direkt tar vid sig? Sorry, men ingen människa på familjeliv skulle få mig reagera som i rubriken, ni är för mycket nobodys för det. Höjer på ena ögonbrynet som mest kanske. Hade gärna önskat jag kunnat säga något annat så hade ni fått känna er speciella.

• hated

Fast glädje58 fattar jag inte ens varför hon/han är med. Inget störande med en empatisk människa?

• Who
    hated skrev 2012-03-31 10:47:01 följande:
    Fast glädje58 fattar jag inte ens varför hon/han är med. Inget störande med en empatisk människa?
    Glädje58 är liksom alla andra deltagare med för att hen nominerade sig. 
  • HäckHäxan
    Who skrev 2012-03-31 10:49:22 följande:
    Glädje58 är liksom alla andra deltagare med för att hen nominerade sig. 
    Det är många icke läskunniga på FL ändå, jag undrar varför man vill vara medlem på ett forum där man uppenbarligen använder läs och skrivförmåga för att göra sig förstådd och förstå andra, när man själv inte är kunnig inom minst det ena av dessa två områden. Drömmer
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • finskaflikkan
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:09:29 följande:
    Det är många icke läskunniga på FL ändå, jag undrar varför man vill vara medlem på ett forum där man uppenbarligen använder läs och skrivförmåga för att göra sig förstådd och förstå andra, när man själv inte är kunnig inom minst det ena av dessa två områden. Drömmer

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?