• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Glädje58
    stinkfoot skrev 2012-03-31 11:26:58 följande:
    Denna undersökningen är förvisso intressant men inte så användbar. Personligen skulle jag vilja veta vilka som brukar vara mest ironiska på FL som en sorts hjälp för de som har problem med att uppfatta ironi.
    En ny undersökning på gång kanske Glad
  • Nick1

Finns en som jag inte tål som dessvärre inte är nominerad. Däremot varit aktiv i tråden.

• GangsterKermit
    melodikräkival skrev 2012-03-31 14:31:11 följande:
    Finns en som jag inte tål som dessvärre inte är nominerad. Däremot varit aktiv i tråden.
    Skriv till mig i inboxen vem det är :) 
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • Glädje58
    oOOo oOOo skrev 2012-03-31 13:09:33 följande:
    Jag har hört att gravida grisar är jättebra på att argumentera, det är bara så svårt för vissa att förstå vad de säger Solig
    De är inte bara jättebra på att argumentera, de är grymt bra Flört
  • oOOo  oOOo
    Glädje58 skrev 2012-03-31 14:43:45 följande:
    De är inte bara jättebra på att argumentera, de är grymt bra Flört
    Haha, touché
  • GangsterKermit

Kan du inte starta en tråd om vem som är trevligast här på FL? Bet i would win :D

• TrailerTrash

Just nu vill jag bara kräkas på mig själv

I love the smell of shit in the morning
  • GangsterKermit
    TrailerTrash skrev 2012-03-31 14:54:59 följande:
    Just nu vill jag bara kräkas på mig själv
    Behöver du hjälp med en hink? Drömmer
  • TrailerTrash
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 15:00:32 följande:
    Behöver du hjälp med en hink? Drömmer
    Ja tackKräks

*varför drack jag vin igår för*
    I love the smell of shit in the morning
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?