• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • GangsterKermit

Äsch, nu utgår jag och hittar någon annan tråd som man kan irritera sig på eller hittar något skönt folk man kan prata med Cool

Du är allt jag har önskat mig ♥
  • sär skriven
    Dannie skrev 2012-03-31 16:58:46 följande:
    Skiter i att du tycker att det är roligt att folk kommer skriva att detta är en mobbingtråd. Skiter dessutom i att folk har nominerat sig själva. Mobbingtråd är det likväl.

Förstår inte nöjet med detta...

Vilken tur att du slipper läsa, lilla vän!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Skiter i att du tycker att det är roligt att folk kommer skriva att detta är en mobbingtråd. Skiter dessutom i att folk har nominerat sig själva. Mobbingtråd är det likväl.

På vilket sätt är det en "mobbingtråd" och vad har det för relevans när alla deltagande ändå är med på att bli "mobbade"?

Det är vuxna människor med viss självdistans som ställt upp, inte slumpvist utvalda och ovetande personer.
  • TrailerTrash

Hur kan det vara en mobbingtråd?

*funderar*  Kan jag stämma nån?
    I love the smell of shit in the morning
  • Jäded
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 16:59:06 följande:
    Äsch, nu utgår jag och hittar någon annan tråd som man kan irritera sig på eller hittar något skönt folk man kan prata med Cool
    Ja gör det.
  • Oh my good
    TrailerTrash skrev 2012-03-31 17:06:26 följande:
    Hur kan det vara en mobbingtråd?

*funderar*  Kan jag stämma nån?
    DO IT!!!
  • TrailerTrash
    Oh my good skrev 2012-03-31 17:22:10 följande:
    DO IT!!!
    Stämmer härmed TS på 1 miljon dollarSkrikandes
  • KimPossible
    TrailerTrash skrev 2012-03-31 17:22:48 följande:
    Stämmer härmed TS på 1 miljon dollarSkrikandes
    JA! Ro hit med stålar pronto, jag känner att jag börjar bli khrengchkt här! Skrikandes
  • TrailerTrash
    KimPossible skrev 2012-03-31 17:30:23 följande:
    JA! Ro hit med stålar pronto, jag känner att jag börjar bli khrengchkt här! Skrikandes
    Jag e skitkrengt
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?