• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Jäded
    fucktard skrev 2012-03-31 20:34:58 följande:
    "jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.
    Skrattande
  • Fidelis ad urnam
    vampyria2 skrev 2012-03-31 20:40:49 följande:
    Mohaha skojar du nu eller?? Så bara för att du inte förstår den här typen av humor så ska vi alla andra tycka som dig och därför inte göra det även om det roar oss, är vi tillbaka i Nazi-Tyskland eller Förvånad
    Nej men nära, vi är på Familjeliv Kyss
  • Jäded

Något jag inte klarar av är vuxna människor som envisas med att skriva "moahaha" alternativt "muahah" som om möjligt är ännu äckligare att läsa.

• FekalieEmpyrium
    Jäded skrev 2012-03-31 20:41:59 följande:
    Något jag inte klarar av är vuxna människor som envisas med att skriva "moahaha" alternativt "muahah" som om möjligt är ännu äckligare att läsa.
    MoHaHaHa!
  • Jäded
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-31 20:43:36 följande:
    MoHaHaHa!
    Thank yo.
  • FekalieEmpyrium
    Jäded skrev 2012-03-31 20:44:51 följande:
    Thank yo.
    *loggar ut*
  • oOOo  oOOo
    fucktard skrev 2012-03-31 20:34:58 följande:
    "jag loggar ut nu" är nog bland det roligaste jag läst. Varsågod, låt inte mig störa.
    loggar ut, alternativt skall göra en stor nerladdning
  • Jäded
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-31 20:46:53 följande:
    *loggar ut*
    Muahaha?
  • Moonis
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-31 20:41:22 följande:
    Nej men nära, vi är på Familjeliv Kyss
    En värld som ingen annan
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?