• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Who
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:04:25 följande:
    Behöver jag verkligen motivera det?
    Ja, säger man A får man säga B. 
  • Jäded

Ja tack, det behöver du verkligen.

Jag går inte in i en tråd om blöjor och säger att den är sjuk.  
  • FekalieEmpyrium
    Nej, låt iinte det där mobbarpacket pressa dig till något du inte vill
  • finskaflikkan
    Jäded skrev 2012-03-31 20:06:27 följande:
    Ja tack, det behöver du verkligen.

Jag går inte in i en tråd om blöjor och säger att den är sjuk.  

word! hahahahhaa...
  • MoaElis
    Who skrev 2012-03-31 20:05:15 följande:
    Ja, säger man A får man säga B. 

För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)
  • Inima
    hated skrev 2012-03-31 10:46:38 följande:
    Aldrig hört talas om finskaflikkan? Mest störande för mig är Inima tror jag, men kan minnas fel. Resten är attentionswhores (även hen såklart) som är rätt lätta argumentera emot i diskussioner och inget man direkt tar vid sig? Sorry, men ingen människa på familjeliv skulle få mig reagera som i rubriken, ni är för mycket nobodys för det. Höjer på ena ögonbrynet som mest kanske. Hade gärna önskat jag kunnat säga något annat så hade ni fått känna er speciella.
    jag bara älskar att hated har avreggat sig

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Jäded
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:10:00 följande:

För det första så kan man inte avgöra hur störig någon är utifrån kommentarer på ett forum, för det andra vet förmodligen inte marjoriteten vilka dom som står på listan är. Om man nu inte sitter här dygnet runt, och läser alla trådar. Därför tycker jag tråden är sjuk/onödig, löjlig... Säg till om jag ska förklara tydligare :)
    Jag tycker du är hyfsat störig, det jag sett av dig. Jag har avgjort det genom observationer på detta forumet. 

Med tanke på hur de här trådarna brukar se ut så kan ditt påstående helt avfärdas.

Något mer du vill ha förklarat?  
  • KimPossible
    MoaElis skrev 2012-03-31 20:01:46 följande:
    Men allvarligt? Vilken sjuk tråd.
    Har du verkligen läst _hela_ trådstarten, och även kollat av bakgrunden till denna tråd? Eller tyckte du att hjärncellerna förtjänade lite vila så här på lördagskvällen?
  • Isnogood

Inte..?
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • finskaflikkan

LOOSER
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?