• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anton Chigurh skrev 2012-03-31 00:03:36 följande:
    Fusk, fusk, fusk. 

För alla er oinvigda i läkekonstens mystik kan jag kort och gott tala om att Empyrium har oanade kvaliteter som i fel händer skulle kunna missbrukas å det grövsta. Och jag överdriver inte, det, kan jag lova och svära på.

Jag är glad och tacksam att det är just Empyrium av alla som berikats med denna gudomliga förmåga.
    Botox?
  • oOOo  oOOo
    Anton Chigurh skrev 2012-03-31 00:03:36 följande:
    Fusk, fusk, fusk. 

För alla er oinvigda i läkekonstens mystik kan jag kort och gott tala om att Empyrium har oanade kvaliteter som i fel händer skulle kunna missbrukas å det grövsta. Och jag överdriver inte, det, kan jag lova och svära på.

Jag är glad och tacksam att det är just Empyrium av alla som berikats med denna gudomliga förmåga.
    Jag antar att hennes expertis inom den fekala regionen är extraordinära

Jag ber att få gratulera till din behandling och antar att mystiken går fölorad om mitt enträgna frågande fortsätter.
  • Anton Chigurh
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-31 00:04:25 följande:
    Botox?
    Hur mycket ni än bönar och ber tänker jag inte avslöja Empyriums yrkeshemligheter. Att svika henne vore som att tvingas dränka sin egen flickvän. Och det är nog fan inget vidare trevligt.

Empyriums hemlighet kommer dö med mig. So sorry, guys and gals.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    oOOo oOOo skrev 2012-03-31 00:08:15 följande:
    Jag antar att hennes expertis inom den fekala regionen är extraordinära

Jag ber att få gratulera till din behandling och antar att mystiken går fölorad om mitt enträgna frågande fortsätter.
    Tack, min vän. {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HäckHäxan

Hmm fortfarande 20 st det går utför för mig, fidelis har passerat, damn! Skrikandes

Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • KimPossible
    Anton Chigurh skrev 2012-03-31 00:14:05 följande:
    Hur mycket ni än bönar och ber tänker jag inte avslöja Empyriums yrkeshemligheter. Att svika henne vore som att tvingas dränka sin egen flickvän. Och det är nog fan inget vidare trevligt.

Empyriums hemlighet kommer dö med mig. So sorry, guys and gals.
    Jodå, vi har fattat hur hon gör. Hon lägger dig vid barmen...

...och vips! så sitter ditt rövhår på hennes ben istället;

• Glädje58
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 23:39:50 följande:
    Jepp känner inte igen nicket och det brukar vara återkommande människor som huserar i dessa trådar.

Din öppenhjärtliga berättelse om dina motgångar gav mig en hjärtblödningsattack.

Jag tror att jag är ny i ert gäng. Det blev en crossover när jag hoppade in här. Tack för kramen i alla fall

Tänkte smyga in här, men det gick inte som jag hade tänkt mig...
  • Glädje58
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 23:39:57 följande:
    ...Men visst var jag snäll ??? 

Du låter snäll, men din avatar säger mig något annat  Demon
  • Jäded
    KimPossible skrev 2012-03-31 00:19:25 följande:

Det där ser ju skitmysigt ut!
  • Jäded
    KimPossible skrev 2012-03-31 00:19:25 följande:

*mår dåligt* Gråter
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?