• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • PruttPottan
    overdose skrev 2012-03-30 21:31:02 följande:
    Så är det. Det är som Rukmini vet du, eller sköna Helena. En gång postade hon ljudet av hennes gång där hon bor. Ja, vi blev ju som galna.
    Det är så mycket jag vill skriva men jag låter bli ;)
    Happy hunting =)
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • Jäded
    Linda1976 skrev 2012-03-30 21:34:35 följande:
    Jag gillar dig! Hjärta
    Haha tack! Jag gillar dig med. Faktum är att jag älskar minst två på listan och tycker om ett antal till. Det finns ingen jag direkt ogillar men ett par är lite småstöriga dock ej tillräckligt för att röstas på.
  • overdose
    PruttPottan skrev 2012-03-30 21:34:49 följande:
    Det är så mycket jag vill skriva men jag låter bli ;)
    Happy hunting =)
    Mm, för man kan bli bannad, på det viset är det lite tråkigt eftersom man därför inte kan uttrycka alla känslor. Jag var borta härifrån över ett år efter att jag hade flippat på en person.

Men FL måste ju leva, så då får man köpa spelreglerna om man vill skriva här.
  • PruttPottan
    overdose skrev 2012-03-30 21:43:43 följande:
    Mm, för man kan bli bannad, på det viset är det lite tråkigt eftersom man därför inte kan uttrycka alla känslor. Jag var borta härifrån över ett år efter att jag hade flippat på en person.

Men FL måste ju leva, så då får man köpa spelreglerna om man vill skriva här.
    Har bara lyckats bli av med "rätten att posta anonymt" i typ 3 månader för en urlöjlig grej, men det är väl alltid nån som känner att de mår bra av att utöva någon sorts makt?
    Jag här inte hemma här, enligt vissa, jag tycker alltid fel hahahah

Och nej, FL måste inte leva. Vore bättre om det dog.

Så, nu ska jag sluta va OT innan jag blir varnad och bannad å piskad och slagen ;)
    ADHD-Bipolär-Borderline- GBPopad - Mamma till en Solstråle
  • Sven Justus

Det här är egentligen en klassisk popularitetstävling, fast tvärtom men ändå inte.

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Moonis
    finskaflikkan skrev 2012-03-30 21:55:51 följande:
    Ååh... 32... Vem fan e de som röstar på mig utan att skriva ett skit???? *ska hemsöka er* {#emotions_dlg.djavulsk}
    Vi får omringa dom Skrikandes
  • TrailerTrash

tre hela röster wow

Full e ja också

*går och lägger mig*

I love the smell of shit in the morning
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?