• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Emmel
    twain skrev 2012-03-30 20:44:11 följande:
    Nja, Emmel, efter att ha läst ett inlägg av dig i en annan tråd kan jag redan nu säga att du med mig skämta aprilo. Jag övervägde ett tag att du kanske kom med en seriös bekännelse, men icke! Det skilde för mycket på språknivån. Sen är det ju givetvis många som titulerar sig "insatt" anonymt, men det finns en som brukar dyka upp i tid och otid i olika trådar som hänger sig åt samma språkliga och logiska lapsus gång efter annan.

FAN också! Du får 100 virituella spänn om du inte berättar om avslöjandet för någon annan i denna tråd!!! *hoppfull*
  • twain
    Emmel skrev 2012-03-30 20:43:10 följande:
    i alla trådar där twain är med (de som ligger i känsliga rummet, så klart). Det borde väl du veta?!
    Haha. Titta på min avatar och lägg på lämplig ljudeffekt. Glad
  • Emmel
    twain skrev 2012-03-30 20:46:25 följande:
    Haha. Titta på min avatar och lägg på lämplig ljudeffekt. Glad

ha ha
  • twain
    Emmel skrev 2012-03-30 20:46:16 följande:
    FAN också! Du får 100 virituella spänn om du inte berättar om avslöjandet för någon annan i denna tråd!!! *hoppfull*
    Tyst
  • KimPossible
    Glädje58 skrev 2012-03-30 20:22:23 följande:
    Se till att den är kompatibel med  VIC 20
    Självklart! Man hänger väl med i det "moderna" och håller sig up-to-date, hehe. 

Herregud, så det tog emot att skriva det där! Jag kände mig ungefär lika hot som den här donnan;

• overdose
    KimPossible skrev 2012-03-30 20:54:15 följande:
    Självklart! Man hänger väl med i det "moderna" och håller sig up-to-date, hehe. 

Herregud, så det tog emot att skriva det där! Jag kände mig ungefär lika hot som den här donnan;

Det där var en heting, vad heter denna fagra mö? Hon kan få bli äran att bli ett nytt XXXXXXXXXX.
  • Linda1976
    finskaflikkan skrev 2012-03-30 20:59:30 följande:
    Ååh... jag har 31 som avskyr mig... {#emotions_dlg.djavulsk} MUAHahhaha..
    Fy fan. Ett tag var jag på g att knappa in på dig
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • finskaflikkan
    Linda1976 skrev 2012-03-30 21:02:36 följande:
    Fy fan. Ett tag var jag på g att knappa in på dig

Kräks på dig oxå...
  • KimPossible
    overdose skrev 2012-03-30 21:00:54 följande:
    Det där var en heting, vad heter denna fagra mö? Hon kan få bli äran att bli ett nytt XXXXXXXXXX.

Den frågan visar väl varför du inte är med i min omröstning om FLs smartaste...

Hon heter Joyce.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?