Inlägg från: Emmel |Visa alla inlägg
  • Emmel

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Varför är inte jag med på listan?

• Emmel

Nej men ... vem av er kräks på Fucktard??? Skäms och gå och kräks på någon annan!

• Emmel

Jag röstade på Jäded eftersom jag tror att hon är vacker som en dag och att hon skulle sitta som en fin liten "nippertippa" vid fikabordet och få mig att se ut som en fet flodhäst. Jag äter fan mer än gärna min arm om jag slipper sitta brevid henne och äta av hennes hembakade bröd! 

*avundsjuk jag är så aaavundsjuk* 

• Emmel
    Coyote skrev 2012-03-30 17:42:44 följande:
    Emmel, strålande motivering! Du får inte vara med på listan, men vi kan sitta och fika och avsluta varandras meningar om du vill?

Dig är jag nu officiellt kär i!
  • Emmel
    Jäded skrev 2012-03-30 17:41:49 följande:

*chock*

*slänger fram en filt och lite varm att dricka, utan att visa mig*
  • Emmel
    Sthlmsparlan skrev 2012-03-30 18:13:56 följande:
    Röstade på CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE då jag alltid får så jävla dåligt betyg på hens quiz xD Tycker jag har rätt hela tin men det tycker inte..hen.

Jag skulle rösta på dig eftersom du använder ordet HEN!

VÅGA HATA HENdjävlaORDET!!!!  
  • Emmel
    Sthlmsparlan skrev 2012-03-30 18:54:11 följande:
    Emmel: till mitt försvar måste jag säga att jag inte heller gillar ordet, men det låter bättre än han/hon, det finns ju ingen annan benämning på könsneutral person. Och jag vet ju inte om personen ifråga är en tjej el kille.
    Ok, du är förlåten ...
  • Emmel

Jag är skitarg för att jag inte är med på listan som mig själv, men jag kan nu erkänna att jag i 99,99 % av fallen är Anonym(insatt), så jag vinner oavsett.

Så, ni andra kan bara lägga er ner och dö, ni är helt enkelt omsprungen av en fager ... mö?!! Förvånad 

• Emmel
    twain skrev 2012-03-30 20:34:41 följande:
    Kontrollfråga: I vilken tråd tampas du med twain?

i alla trådar där twain är med (de som ligger i känsliga rummet, så klart). Det borde väl du veta?!
  • Emmel
    twain skrev 2012-03-30 20:44:11 följande:
    Nja, Emmel, efter att ha läst ett inlägg av dig i en annan tråd kan jag redan nu säga att du med mig skämta aprilo. Jag övervägde ett tag att du kanske kom med en seriös bekännelse, men icke! Det skilde för mycket på språknivån. Sen är det ju givetvis många som titulerar sig "insatt" anonymt, men det finns en som brukar dyka upp i tid och otid i olika trådar som hänger sig åt samma språkliga och logiska lapsus gång efter annan.

FAN också! Du får 100 virituella spänn om du inte berättar om avslöjandet för någon annan i denna tråd!!! *hoppfull*
  • Emmel
    twain skrev 2012-03-30 20:46:25 följande:
    Haha. Titta på min avatar och lägg på lämplig ljudeffekt. Glad

ha ha
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?