Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Colisa skrev 2012-03-29 22:03:15 följande:
    (Men det finns förvisso anonyma insatta som verkligen verkar vara det också, det får väl påpekas så ingen känner sig påhoppad.)
    Blir insatt påhoppad tycker jag det är på plats att byta nick  till påsatt
  • oOOo  oOOo
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:23:36 följande:
    Bara en som vill kräkas på mig, de är inte möjligt, är alla PK mammor som hatar mig offline eller vad?
    Kräket kanske inte räcker åt alla verkar det som
  • oOOo  oOOo
    Kattdamen skrev 2012-03-30 12:26:55 följande:
    Motiveringar då?
    Tycker det är trevligt att ni har så höga tankar om era belackare att ni tror de är förmögna till en vettig motivering Solig
  • oOOo  oOOo
    overdose skrev 2012-03-30 12:51:25 följande:
    Hallå, moderator, kan man inte få en funktion så att alla heter X?
    Den funktionen finns redan

Bara lägg upp en  användarlista med lite scramblade passwords och antyd att du snott dem från FLs databas så är saken biff.
  • oOOo  oOOo
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:00:32 följande:
    Jag förundras alltid när folk svarar på typ receptförfrågningar anonymt. VARFÖR?
    De kanske använder lite exotiska ingredienser som sperma, bröstmjölk o dyl *gissar*

Det blir jättegott men vissa kanske tycker det är pinsamt Drömmer
  • oOOo  oOOo
    xXMaLoXx skrev 2012-03-30 13:07:05 följande:
    Det hade ju varit bättre med en snabbknapp till den funktionen liksom. När ska man ha tid att sitta och knåpa ihop fejkade databaser, mitt emellan att leka med ungarna och skriva dryga inlägg här?
    Jag vet, användargränssnittet är inte tip top
  • oOOo  oOOo
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:06:19 följande:
    Jag har aldrig betraktat sperma som särskilt exotiskt.. Kanske får tänka om!
    Håller med, det är ju lokalproducerat. Väntar på att testlagarna i Buffe skall börja vidaga vyerna.

Typ "texmexmiffen blev god med jag piffade till den lite med en svätt sperma jag sparat från lördagsmyset"  
  • oOOo  oOOo
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:47:17 följande:
    Har vi?! För eller emot rasism?
    Nu undrar jag varför du inte är med på listan, du som är så motbjudande ödmjuk.
  • oOOo  oOOo
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:58:45 följande:
    dels för skälet till varför du valde en fitta. Glad
    Har man nu gjort intimkirurgi så vill man naturligtvis visa upp det Drömmer
  • oOOo  oOOo
    sär skriven skrev 2012-03-30 15:02:36 följande:
    Före-bilden var alldeles för vulgär för att jag skulle få ha den som avatar.
    Ja, du menar den där alla trodde var huvudet av en afrikansk elefant med stympad snabel?
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?