• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • lövet2
    Glädje58 skrev 2012-04-01 21:08:01 följande:
    Imponerande att det är nästan 600 som har röstat i alla fall
    Och jag har fått nästan 12% av rösterna!
  • GangsterKermit
    lövet2 skrev 2012-04-01 21:16:03 följande:
    Och jag har fått nästan 12% av rösterna!
    Häftigt! Cool
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • Jäded

14. Vad blir det i ordningen? Verkar inte som att jag vinner iallafall.

• KimPossible

Jag har inte fått nåt jävla omdöme alls. *grinig* Att folk inte kan lära sig motivera sina val! 

• Glädje58
    KimPossible skrev 2012-04-01 22:01:12 följande:
    Jag har inte fått nåt jävla omdöme alls. *grinig* Att folk inte kan lära sig motivera sina val! 

Det är möjligt att folk har råkat klicka av misstag på dig när de egentligen skulle klicka sig vidare till nästa sida.
  • KimPossible
    Glädje58 skrev 2012-04-01 22:12:00 följande:
    Det är möjligt att folk har råkat klicka av misstag på dig när de egentligen skulle klicka sig vidare till nästa sida.
    Jag ligger iofs precis bredvid lövet i listan, men jag tror nog att det är åtminstone några som röstat på mig också. Förra omröstningen av det här slaget hade jag fler röster har jag för mig, så nog vet jag att jag irriterar en och annan. Solig
  • Jäded

Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   

• sär skriven
    Jäded skrev 2012-04-01 23:59:35 följande:
    Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   

För att jag inte hymlar när jag tycker att någon är obegåvad. Vissa människor kan tycka det är lite väl rättframt och obehagligt. Men det är bara en teori.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?