• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • KimPossible
    Jäded skrev 2012-04-01 23:59:35 följande:
    Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   
    Jodå, jag har en hyfsad aning faktiskt, men jag vill ändå höra. Just for fun, så där. Glad
  • Jäded
    KimPossible skrev 2012-04-02 00:16:05 följande:
    Jodå, jag har en hyfsad aning faktiskt, men jag vill ändå höra. Just for fun, så där. Glad
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:07:54 följande:
    Är det sant? Jag uppskattar motiveringen men jag tror inte jag har bett om en sådan i denna tråd alls, så jag tror det där faller på den punkten.
    Needy i allmänhet är jag dock, så där har du full score.  
    Jäded skrev 2012-04-02 00:15:55 följande:
    Klart jag vill ha en motivering, det är som sagt välkomnat av mig. Kommer det inga så är det också okej, jag är som sagt redan på det klara med vad som brukar störa folk. Det är inte första året jag är med i omröstningen.

Du påstod däremot att jag i denna tråd tjatat om det, och det talar jag om för dig inte stämmer.

Svårt?  
    Svårt för dig tydligen.  Drömmer
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:18:39 följande:
    Svårt för dig tydligen.  Drömmer
    Ja? Vad vill du ha sagt?
  • Buscemi
    Jäded skrev 2012-04-02 00:19:21 följande:
    Ja? Vad vill du ha sagt?
    Vill du ha en motivering, eller inte?
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:21:40 följande:
    Vill du ha en motivering, eller inte?
    Erbjuds det en, så javisst. Du kan dock inte påstå att jag "tjatat" om en i denna tråd då jag inte har det.

Är det jobbigt för dig, det här?  
  • Buscemi
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:05:29 följande:
    Du får min röst eftersom du är så jävla needy hela tiden.

"Se mig, hör mig, snälla ge mig feedback"
    Jäded skrev 2012-04-02 00:07:54 följande:
    Är det sant? Jag uppskattar motiveringen men jag tror inte jag har bett om en sådan i denna tråd alls, så jag tror det där faller på den punkten.
    Needy i allmänhet är jag dock, så där har du full score.  
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:14:10 följande:
    Du är med i omröstningen, men vill inte ha någon motivering?

Smart val!  
    Jäded skrev 2012-04-02 00:15:55 följande:
    Klart jag vill ha en motivering, det är som sagt välkomnat av mig. Kommer det inga så är det också okej, jag är som sagt redan på det klara med vad som brukar störa folk. Det är inte första året jag är med i omröstningen.

Du påstod däremot att jag i denna tråd tjatat om det, och det talar jag om för dig inte stämmer.

Svårt? 
    snaaaaaaaaaaaaaaaark!
  • Coyote
    KimPossible skrev 2012-04-02 00:16:05 följande:
    Jag skulle också gärna vilja veta, särskilt vilka det är. Eller ja, det räcker att veta vilka så är det inte så svårt att lista ut varför.
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:26:17 följande:
    snaaaaaaaaaaaaaaaark!
    Ojdå. Ja vad ska man säga? Du erbjuder en motivering, jag tar tacksamt emot den men tyvärr får du inget för ditt påstående om att jag i tråden tjatat om en. Det har jag inte, men däremot har många andra gjort det.
    Att du här och nu frågar mig om jag vill ha en motivering räknas inte som att jag har tjatat mig till den.
    Om detta inte går att ta in kan jag inte hjälpa dig ytterligare.   

Men som sagt, jag tackar dig för din motivering och önskar dig en väldigt trevlig kväll. Drömmer 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?