Inlägg från: Echo |Visa alla inlägg
  • Echo

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

enautodidakt skrev 2012-03-30 23:13:29 följande:
    ÖÖÖÖ ni som röstat på Lövet, är ni GALNA?!

Jag vill gärna HA en intressant, givande och trevlig diskussion med kvinnan! Hjärta 

">

Lycka till.
    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Echo
    Coyote skrev 2012-04-03 08:21:55 följande:
    Jag vill rösta på alla småbarnsmorsor som inte lärt sig hantera barn, bil och barnvagn utan behöver och kräver stora parkeringsutrymmen och dessutom anser sig ha rätt att skälla ut andra som råkar eller medvetet ställer sig på dessa rutor utan att ha fyra ungar.

Men de fanns inte med på listan.
    Men familjeparkeringstrådar är bra tidsfördriv! De är så hetsiga och håller läääänge...
    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Echo
    Coyote skrev 2012-04-03 14:03:20 följande:
    Yes box! Men jag vill inte fika med dem.
    Nej tack! De har säkert riktiga otäcka snorungar med sig dessutom!

Död 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?