Inlägg från: Jäded |Visa alla inlägg
  • Jäded

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Oj! En röst. Varför?

• Jäded
    Inima skrev 2012-03-29 21:49:47 följande:
    varför inte liksom  

Åh nej. Nu blev jag ledsen.
  • Jäded
    Inima skrev 2012-03-29 21:54:16 följande:
    du vet om att du antingen är hatad för att du:
    1. Har snygga bröst.  
    2. Är snygg.
    3. Säger vad du tycker och tänker och skiter fullständigt i vad folk tycker.

Hellre vara ogillad för de orsakerna än för att man är en idiot. Eller? 
    Jag skulle föredra att bli ogillad för att jag är en idiot snarare än att jag brukar blotta mig men det är lugnt either way Drömmer

TS varför anmäla tråden?  
  • Jäded
    Who skrev 2012-03-29 22:01:22 följande:
    På grund av det där med insatt, jag vill inte ha ett gäng rättshaverister i tråden som tar fokus från vad det verkligen handlar om. 
    Jag måste ha missat det, har inte läst så noga. Du menar för att det finns en verklig medlem med nicket Insatt?
  • Jäded
    Who skrev 2012-03-29 22:03:00 följande:
    Någon som brukar skriva i soctrådar under nicket Anonym(insatt) 
    Men gud vad löjligt. Det kan väl ingen börja tjafsa för? Eller jo det kan någon säkert, men fy fan fjantigt. Det är ju uppenbart att du inte menat någon anonym som ingen jävel vet vem det är. Hmm.
  • Jäded

Alltså ska man känna sig krenghjkt får man nog göra det först när ens riktiga nick dras i rännstenen, inte något random anonymt nick som det säkerligen har funnits fler av och kommer finnas ännu fler av.

Höjden av trams.  

• Jäded
    Who skrev 2012-03-29 22:47:57 följande:

Fast det är ingen som har sagt sig känna sig kränkt, bara några som faktiskt trott att jag menar denne person, och jag känner att det känns rätt taskigt faktiskt! (jag är en mes, det vet du ... Varsågod och kräks! )
    Aha då är jag med.

Ja det här var faktiskt väldigt pussy-aktigt av dig! Fram med lite stake nu för fan. KräksDrömmer 
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-03-30 11:50:14 följande:
    Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?
    Det kommer inte komma. Förra omgången var det en enda person av 17 som vågade tala om att den röstat på mig, men så långt som varför kom vi aldrig.
    Jag är således lika pantad som då.  
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-03-30 11:58:03 följande:

Jag fattar inte varför. Jag gillar ju kritik, det är utvecklande. Visst ser jag mig själv som en jobbig jävel, men det intresserar mig varför någon hellre skulle tugga av sig armen än att ta en fika med mig.
    Jag skulle kunna tänka mig att nedlåta mig till att ta en fika med dig. Det känns som en förutsättning då jag älskar att flata mig med dig.
    Människor är allmänhet bedårande konflikträdda och antagligen en smula dumma också, då det är så uppenbart att den här tråden är fylld av bekräftelsetörstande svaga individer som verkligen inte vill något annat än att göra mindre begåvade människor kräkfyllda i halsen.  
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?