Inlägg från: Jäded |Visa alla inlägg
  • Jäded

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

sär skriven skrev 2012-03-30 13:22:47 följande:

Ja, jag hade bara några timmar på mig ju =0(.
    Å andra sidan, om du vore bättre i sängen hade det nog räckt med en kvart för att uppfylla dina önskningar där.

Jaja.  
  • Jäded
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:36:35 följande:
    Borde jag visa fittan och brösten också, hade det blivit mer röster till mig då tror du? Drömmer Tänkvärt och skall ta i beaktandes!
    Please don´t.
  • Jäded
    HäxanSurtant skrev 2012-03-30 14:50:23 följande:
    Precis min känsla! Tack {#emotions_dlg.flower}

Men ibland får jag en impuls att vara motvals och i huvudet undrar jag vart fan min kamera är?
    Tuttar går jättebra, men jag föredrar personligen att slippa se folks skrevande fittor när jag engagerar mig i det viktiga på FL. SÅ är det.
  • Jäded

Och precis som förra året förstår jag inte hur Lövet kan ta hem dessa omröstningar jämt!
    Hon må vara en sällsynt fågel men jag tycker mycket om ordningen och redan som jag tycker vi får se så här då och då.  

• Jäded
    Meh01 skrev 2012-03-30 16:14:42 följande:
    Mad as snow för att hennes nick är så sanslöst fult, resten har jag ingen åsikt om.

Bra!

Själv har du också ett fantasifullt nick. Jag gillar verkligen 01.  
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-03-30 16:23:54 följande:

Jag försöker öppna för lite fler motiveringar, därav min så klädsamma och ödmjuka inställning.  
    Jag ska inte sabotera det.

Själv har jag tydligen fler röster ju mer jag skriver i denna tråd. Go figure...  
  • Jäded
    Emmel skrev 2012-03-30 17:36:10 följande:
    Jag röstade på Jäded eftersom jag tror att hon är vacker som en dag och att hon skulle sitta som en fin liten "nippertippa" vid fikabordet och få mig att se ut som en fet flodhäst. Jag äter fan mer än gärna min arm om jag slipper sitta brevid henne och äta av hennes hembakade bröd! 

*avundsjuk jag är så aaavundsjuk* 

*chock*
  • Jäded
    Coyote skrev 2012-03-30 17:42:44 följande:
    Emmel, strålande motivering! Du får inte vara med på listan, men vi kan sitta och fika och avsluta varandras meningar om du vill?
    Ja herregud, jag vibrerar lite här av lycka- en ordentlig motivering! Emmel baby, i love you!

(jag undlåter väldigt graciöst att påtala alla fel i Emmels fina antaganden dock då det inte vore till min fördel) Drömmer 
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?