Inlägg från: Jäded |Visa alla inlägg
  • Jäded

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Sarah f skrev 2012-03-30 12:00:49 följande:

Visst sjutton!  Vi äter middag och skedar varandra!
    Hoppsan.
  • Jäded
    Sarah f skrev 2012-03-30 12:06:35 följande:
    Om vi nu inte får kniva eller gaffla, alltså!

Det är nog upp till er. Skeda låter ju betydligt mysigare än kniva dock.
  • Jäded
    Sven Justus skrev 2012-03-30 12:28:39 följande:
    Det finns fler på den där listan som jag alldeles säkert skulle kunna lära mig att vomera på/över. Glad
    Mig?
  • Jäded

Haha alltså det här är ju nästan lite roligt. Jag undrar om det blir samma sak om tio år, de här nomineringstrådarna poppar upp men det är ändå ingen som motiverar. Vari ligger det farliga? Alla är ju som sagt självnominerade.

Men det behövs nog anonymitet för att det ska bli några motiveringar. Det är ju ändå FL.  

• Jäded
    FekalieEmpyrium skrev 2012-03-30 13:00:06 följande:
    vet att jag har stört mig lite på Finska flikkan vid några tillfällen men jag minns inte varför.
    Jag tycker Coyote uttryckte det väldigt bra. Människor som befinner sig på ett diskussionforum men ändå konsekvent vägrar formulera egna inlägg är sanslöst störiga.
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:00:32 följande:

Jag förundras alltid när folk svarar på typ receptförfrågningar anonymt. VARFÖR?
    Det vore dödligt jobbigt om någon fick veta att jag faktiskt använder pulvermos på tisdagar när det bara är att mosa potatisen på tallriken och hälla på lite av mjölken från glaset?
    Annars är min teori att man blir överdrivet förvirrad av hela två val; anonym eller sitt vanliga nick.  Panik uppstår och i förvirringen klickar man hysteriskt i anonym. Den finns ju där av en anledning?
    En tredje teori kan tänkas vara att det blir alldeles för complicated när knapparna sitter bredvid varandra och det blir ett misstag, ungefär som alla de som försöker göra omröstningar och hamnar i quiz. Det behövs minst en meter mellan alternativen så att det blir tydligt och bra.   
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:12:57 följande:

*rys*

En gång drömde jag att jag var anställd på ett jättejättestort hotellkokmplex i Italien. Ägaren var en gubbe i 70-årsåldern och av någon anledning skulle jag ligga med honom. När han sprutade kom det litervis och jag vaknade faktiskt av att jag i drömmen kräktes, och trodde att jag kräkts på riktigt. 
    Menar du att det kan bli för mycket sperma?
  • Jäded
    tackförfisken skrev 2012-03-30 13:14:02 följande:
    Och som en fortsättning på min motivering.. Egentligen skulle jag vilja nominera samtliga för det är alltid " ni" som dyker upp i dom här omröstningarna. Tjötigt!
    Å andra sidan...
    Jag håller med jättejättemycket. Det är mycket synd att inte fler begåvats med djup självinsikt.
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:15:25 följande:

Om det kommer från en italiensk sjuttioåring är jag tämligen säker.
    Kanske han har tränat upp detta under en livslång karriär inom italiensk hårdporr? Det gör väl det hela lite bättre för dig?
  • Jäded
    sär skriven skrev 2012-03-30 13:18:53 följande:

Nej =0(. Jag tror jag önskade att han skulle dö i hjärtinfarkt och testamentera sin förmögenhet till mig.
    Då tror jag det enklaste sättet är att ingå äktenskap och fullborda det genom att ta livet av honom. Vad synd att det bara var en dröm.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?