Inlägg från: Jäded |Visa alla inlägg
  • Jäded

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Buscemi skrev 2012-04-02 00:21:40 följande:
    Vill du ha en motivering, eller inte?
    Erbjuds det en, så javisst. Du kan dock inte påstå att jag "tjatat" om en i denna tråd då jag inte har det.

Är det jobbigt för dig, det här?  
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:26:17 följande:
    snaaaaaaaaaaaaaaaark!
    Ojdå. Ja vad ska man säga? Du erbjuder en motivering, jag tar tacksamt emot den men tyvärr får du inget för ditt påstående om att jag i tråden tjatat om en. Det har jag inte, men däremot har många andra gjort det.
    Att du här och nu frågar mig om jag vill ha en motivering räknas inte som att jag har tjatat mig till den.
    Om detta inte går att ta in kan jag inte hjälpa dig ytterligare.   

Men som sagt, jag tackar dig för din motivering och önskar dig en väldigt trevlig kväll. Drömmer 
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:35:00 följande:
    Jag skrev väl att du är jävligt needy?
    Behöver ju inte handla om just den här tråden väl?   
    Nej det behöver det inte.

Men en rättelse där bara- du kan hemskt gärna få tycka att jag verkar jävligt needy, vad jag är vet du inget om.

Och igen, tack för att du tog dig tid. Tänk så avundsjuka alla ska bli imorgon.    
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 00:52:22 följande:
    Tja, vad du är kan jag bara ana. Men jag förstår att du gärna vill att folk ska vara avis.
    På vad fattar jag inte?
    Halvtaskiga pattar och hybris?  
    Nja, jag brukar ha pattarna uppe ibland, faktum är att de brukar efterfrågas när jag tar bort dem  men varför tror du att jag vill göra nån avundsjuk? Med hjälp av mina bröst då alltså, om jag tolkar dig rätt?
    Det är ju så att även om avatarval för dig handlar om att skapa avundsjuka så är det nog inte så för samtliga. Det är jag tämligen övertygad om.  

Oh, vad tror du att jag är då?  
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 01:01:08 följande:
    Det var väl du som snackade om avundsjuka?
    Jaså?
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 01:02:16 följande:
    Haha! Ja avundsjuka på att jag har fått ett par sidor av fantastiskt konstruktiv kritik och motivering. Inte på mina bröst.

Allvarligt, det går ju inte så särskilt bra för dig att följa resonemangen vi för här.  
  • Jäded
    Buscemi skrev 2012-04-02 01:11:04 följande:
    Nawww, träffade jag en öm punkt?

Nej vad skulle det vara menar du? Om jag hade en öm punkt vore den knappast åtkomlig för en stackare som helt uppenbarligen saknar grundläggande läsförståelse och verkar lida av en faktiskt ganska djup missunnsamhet.

Du är verkligen högst osammanhängande. Men alltså bortsett från att du anser att jag är needy, du stör dig på mina tuttar vilket i din värld innebär att alla är avundsjuka på dessa och det är vad jag vill, men när någon dissar dem blöder jag i själen Drömmer och du förmår inte följa med i den simplaste dialog vilket förvirrar dig och gör dig lite så här gnällig och vad det verkar faktiskt- upprörd och uppjagad, så kan vi kanske se motiveringen som avslutad?

Jag tackar igen! Sätter upp ett par bröst lite senare. For you baby.     
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-04-02 12:19:44 följande:
    Det är ett känsligt ämne.

Jag hoppas verkligen att du ber om ursäkt för det där.
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-04-02 12:23:55 följande:
    Du tror att jag är ironisk nu?
    Ja. Det gjorde ont ända in i bröstvårtan på mig. Rynkar på näsan
  • Jäded
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-02 12:24:54 följande:
    Här inne händer det inte mycket vad gäller motiveringar ser jag. 
    Men de flesta i omröstningen verkar ha roligt iaf  
    Skojar du? Jag har ju fått minst tre sidors fantastisk motivering igår. Read it and weap.
    Nu minns jag, intelligent som jag är, att du hade en bröstavatar för x antal år sedan.

Kan du slänga upp den så kommer motiveringarna att fullkomligen skölja över dig    
  • Jäded
    Mad as snow skrev 2012-04-02 12:29:45 följande:
    Jag är ju för fan den som står bakom dig i de här otäcka anklagelserna!!1111
    Håll. Om. Mig!
  • Jäded
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-02 12:33:42 följande:
    Ja alltså, syftade till mig själv mest 
    Jag förstod det, men som sagt. Sätt upp en avatar som kränker någon så blir det nog fart. Lycka till.
  • Jäded
    Pallas skrev 2012-04-02 13:24:38 följande:
    Ingen verkar bli kränkt av min avatar. Snyft.

Jag blir det. *krengkjt*
  • Jäded
    Anton Chigurh skrev 2012-04-03 09:05:29 följande:
    Jag röstade inte på Lövet, av den enkla anledningen att jag kanske träffar på henne och då kanske jag vill sätta på henne ( Lövet ), riktigt hårt dessutom, och om hon då ( Lövet alltså ! ) fått reda på att jag lagt min röst på henne i en tråd av denna karaktären....då kanske hon kniper ihop skankarna.

Och det tänker jag fan inte riskera.

Att hon sen inte gjort sig förtjänt av rösten är en helt annan, totalt ovidkommande, femma........

Finns det nån du inte vill sätta på?
  • Jäded
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-03 10:57:50 följande:
    Mig?
    Är det verkligen sant? Jag tror nog att du kan få Anton också, om du vill! Han är väldigt sexuell.
  • Jäded
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-03 11:12:30 följande:
    Jag är pryd och lite tråkig. Så njae
    Anton kanske gillar en utmaning! Vi får helt enkelt vänta och se...
  • Jäded
    Kattdamen skrev 2012-04-03 14:38:33 följande:
    Jag är fundersam, var inte Anton upptagen? För jag har inte sett honom blivit tillrättavisad på ett tag.
    Monogami är väl inte Antons pryl? Finns massor av rumpor därute att .. göra grejer med. Förvånad
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?