-
Jag tror att det har mer med att göra att du försöker blanda bort korten när du diskuterar och refererar till undersökningar som du inte verkar ha läst igenom ordentligt alternativt inte har speciellt mycket med sakfrågan att göra. Men det är bara en gissning.Elit skrev 2012-04-09 16:45:28 följande:Förmodligen för att jag oftast diskuterar sakfrågor och därför kan visa att jag har rätt. Människor gillar generellt inte att ha fel och då är det lättare att bli sur på mig än att se brister hos sig själv.
-
Det verkar som om du har selektivt minne Jag kollar aldrig dina länkar längre på grund av den erfarenhet jag har av dem men jag rekommenderar alla att kolla om de är intresserade. Det räcker nog att kolla två trådar så lär man hitta ett exempel.Elit skrev 2012-04-09 17:52:43 följande:Haha, ja då borde det ju vara en smal sak att ta fram ett exempel på det. Något som du/ni givetvis inte har klarat av (jag har bett om det rätt många gånger eftersom din tröttsamma bortförklaring hörts i det förflutna). Jag säger inte att det aldrig hänt men att ni aldrig har kunnat påvisa det. Vilket gör din invändning helt meningslös eftersom 99 % av gångerna så har det ju varit jag som suttit på alla källorna som stött min åsikt.
Så gissa får du givetvis göra men något stöd lär vi inte få se röken av.
-
Vad jag skulle behöva bortförklara vet jag för övrigt inte, Elit kommer ytterst sällan med argument mot det man faktiskt säger nämligen utan börjar argumentera mot något helt annat som ingen har påstått. Halmgubbar brukar det visst kallas, har jag hört.
-
Elit: Som jag sade så orkar jag inte kolla på dina länkar längre, jag har inte någon av de diskussionerna i mina favoriter (nytt konto) och inga planer på att leta. Någon med färskare minne av att diskutera med dig kan säkert stå till tjänst.
Jag bryr mig inte riktigt om min trovärdighet i den här frågan, vem som helst kan ju kolla och göra sin egen bedömning om intresse finns. Man kan söka via google genom att skriva nicket och site: familjeliv.se Om ni anser att jag har fel kan ni alltid rösta på mig, ni kan säkert gissa under vilket nick jag ställt upp. -
Akta er för Lövet, hon har koll på oss alla!lövet2 skrev 2012-04-11 22:45:07 följande:Har du roligt nu?
-
Gung Ho skrev 2012-04-11 22:59:39 följande:Gung Ho? Konstigt? Det är en attityd som stämmer ganska bra på mig.. Förut störde sig folk på min avatar så in i norden (den förmedlade tydligen dryget på ngt sätt), så jag hade nog toppat listan bara därför.... Den har avataren förmedlar den frustration man ibland känner när man försöker diskutera med 'folk' här inne..
Det var Arnold va? Alltså, avatar och nick kommer alltid att påverka hur man blir bemött vilket i sin tur påverkar en själv när man svarar ... Jag hade under min långa nästanförsta tid på det här forumet ett golfvagnshjul och sedan en blomma, människor pratar på helt olika sätt med en blomma och med en människa och de pratar helt olika med mästaren och med margarita. -
Gung Ho skrev 2012-04-12 00:11:29 följande:Undrar vad en tecknad figur förmedlar för signaler....
Där är det skillnad på streckgubbar och annat tecknat, streckgubbar är mer förlåtande medan annat tecknat beror på vad det är.