Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad  as  snow

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jag skulle vilja ha en enda motivering faktiskt, och jag lovar att ta den med ödmjukhet och tacksamhet. Kanske skulle det hjälpa mig i min personliga utveckling?

• Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-03-30 11:52:31 följande:
    Det kommer inte komma. Förra omgången var det en enda person av 17 som vågade tala om att den röstat på mig, men så långt som varför kom vi aldrig.
    Jag är således lika pantad som då.  
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 11:51:38 följande:
    Samma här!

Jag fattar inte varför. Jag gillar ju kritik, det är utvecklande. Visst ser jag mig själv som en jobbig jävel, men det intresserar mig varför någon hellre skulle tugga av sig armen än att ta en fika med mig.
  • Mad  as  snow
    fläta skrev 2012-03-30 11:59:01 följande:
    Vad i himmelska fridens torg gör du i en laguppställning som vill bli stenade?
    Jag kan inte dra mig till minnes att du någon gång skrivit något ens semi-dumt.  
    Faktum är att min man förmodligen skulle vara mycket tacksam om han visste att du fanns då dina inlägg ger oss mycket kvalitetstid tillsammans (eftersom jag slipper skriva dem själv). 

Nu tänker jag lägga mig under skrivbordet i fosterställning en stund, men jag återkommer.
  • Mad  as  snow
    Meh01 skrev 2012-03-30 16:14:42 följande:
    Mad as snow för att hennes nick är så sanslöst fult, resten har jag ingen åsikt om.
    Bra motivering, tack!

Men det är en fantastisk låt:
    ">

• Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-03-30 16:20:59 följande:
    Bra!

Själv har du också ett fantasifullt nick. Jag gillar verkligen 01.  

Jag försöker öppna för lite fler motiveringar, därav min så klädsamma och ödmjuka inställning.  
  • Mad  as  snow
    Glädje58 skrev 2012-04-01 17:34:10 följande:
    Varför är det nästan bara jag som får omdömmen?
    Därför att du är snällast av oss alla. Har du inte förstått det här?
  • Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-04-02 11:55:48 följande:
    Nej vad skulle det vara menar du? Om jag hade en öm punkt vore den knappast åtkomlig för en stackare som helt uppenbarligen saknar grundläggande läsförståelse och verkar lida av en faktiskt ganska djup missunnsamhet.

Du är verkligen högst osammanhängande. Men alltså bortsett från att du anser att jag är needy, du stör dig på mina tuttar vilket i din värld innebär att alla är avundsjuka på dessa och det är vad jag vill, men när någon dissar dem blöder jag i själen Drömmer och du förmår inte följa med i den simplaste dialog vilket förvirrar dig och gör dig lite så här gnällig och vad det verkar faktiskt- upprörd och uppjagad, så kan vi kanske se motiveringen som avslutad?

Jag tackar igen! Sätter upp ett par bröst lite senare. For you baby.     
    Din flata höjer tummen här. Högt.
  • Mad  as  snow
    Pallas skrev 2012-04-02 12:16:50 följande:
    Hörde jag "bröst"?
    Det är ett känsligt ämne.

• Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-04-02 12:22:33 följande:
    Jag hoppas verkligen att du ber om ursäkt för det där.
    Jag ber om ursäkt till alla som är avundsjuka på dina mjölkvita bröst. 
  • Mad  as  snow
    Mad as snow skrev 2012-04-02 12:23:38 följande:
    Jag ber om ursäkt till alla som är avundsjuka på dina mjölkvita bröst. 
    Du tror att jag är ironisk nu?
  • Mad  as  snow
    Jäded skrev 2012-04-02 12:27:47 följande:
    Ja. Det gjorde ont ända in i bröstvårtan på mig. Rynkar på näsan
    Jag är ju för fan den som står bakom dig i de här otäcka anklagelserna!!1111
  • Mad  as  snow
    Sarah f skrev 2012-04-11 22:10:27 följande:
    Kommer någon ihåg en som hette Palmblad för fem år sedan ungefär? Är den personen kvar?
    Ja, det var jag innan jag bytte nick.
  • Mad  as  snow
    Sarah f skrev 2012-04-11 22:35:50 följande:
    Heheeeee. Obehaglig känsla i min kropp nu. :)
    Det förstår jag.
  • Mad  as  snow
    lövet2 skrev 2012-04-11 22:45:07 följande:
    Har du roligt nu?
    HjärtaNalle
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?