Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Häxansurtant är ju fan den grymmaste här på FL :D

Du är allt jag har önskat mig ♥
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:44:42 följande:
    Skäms *klädsam rodnad*
    Åhhh tack, du gjorde just min dag MYCKET bättre Hjärta {#emotions_dlg.flower}
    Vi har stött på varandra tidigare i någon snackis tråd om vad man vill ha just nu - sextråd! Och även i andra trådar också haha.. Men du vet, gamla tanter har brist på minne Skäms
  • GangsterKermit

Konstigt nog så försöker många trampa ner på mig på grund av mina låga ålder (17 år). Att jag inte har något att göra och att mina argument aldrig håller. Men det roliga är det är många vuxna här inne som försöker febrilt att försöka verka sig duktig med att skriva med massa krångliga ord och skriva meterlånga uppsatser när de ska argumentera.. Kom igen, räcker med ett par rader tack! 

• GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:49:59 följande:
    Det har häxor också, mer teflon/ Doris i Nemo filmen. Vem är du och varför förföljer du mig?

Men jag minns ditt nick och jag är helfrälst i din bild, gillar den skarpt!
    Nja, jag förföljer dig inte.. Utan vi brukar hamna i samma trådar av någon konstig anledning Förvånad
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:57:21 följande:
    Konstigt Drömmer

Trodde inte du förföljde mig, bara att mitt minne är ungefär lika bra dom Doris i Nemo, jag älskar den filmen för övrigt. Jag är så löjlig att jag älskar tecknat/ animierade filmer, lite nörd varning där

Så blir det nog många gånger, jag kände av den effekten när jag var i din ålder, fast mer ute i verkligheten än på nätet då ( nätet var ju inte så STORT då som nu)  Men melodin var densamma, som att slåss med väderkvarnar, men det blir bättre, det kan jag lova dig, när åldern väger tyngre, så kommer folk se dig mer för den du är och inte det årtal du är född på! Alla har rätt till sina åsikter och det är ren idioti att tro att de yngre inte har något att komma med, för det har de!

Jag lär min dotter att vuxna minsann inte alls alltid har rätt, jag fick lära mig samma sak som barn och det har jag haft stor nytta av i livet!
    Jag är helt uppe i det blå i den filmen också Cool Jag älskar fortfarande Astrid Lindgren filmerna, blir alltid lika kär varenda gång jag ser Abbe i Madicken Skäms 

Jadu, min mamma har fått smaka på ett antal gånger när hon har haft fel, d.s.v 95% av fallen då jag alltid kommer med bra argument emot henne Flört Det är inte många som vinner i en diskussion mot mig då jag ALLTID har något att komma med och tydligen oftast inläst i de flesta ämnena. Jag kan inte allt, men jag försöker i alla fall förstå och sätta mig in i saker! 
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 12:11:51 följande:
    Var du glad att du inte kan allt, man skall passa sig för att tro att man kan det, då har man stannat i utvecklingen och det gynnar ingen.

Åhh Astrid, fantastisk kvinna Jag lärde mig diskutera hemma, av min mamma, hell no att jag vann. Men hon gav aldrig svaret nej utan att motivera varför och jag förstod hennes motivering och då var nej helt okej för mig.

VI har fortfarande fantastiska diskussioner jag och min mamma och hon säger att mina ögon blir lika svarta nu som när jag var ung och blev arg/ irriterad, kanske har hon rätt, bara att idag så klarar porslin och glas sig mycket bättre i min arga närhet
    Min mor har inga bra argument, det tycker de flesta i mina närhet.. Så det brukar oftast blir så att jag vinner då jag är bra på att diskutera och har ALLTID frågor på de flesta tingen som hon aldrig kan svara på. Skulle jag blir en bra politiker, självklart! Ta från dem rika och ge till dem fattiga Flört
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 12:29:09 följande:
    Hahahhaha så säger folk till mig, att jag borde bli politiker och jag förklarar fint att det går inte, jag är en usel lögnare!

Ta vara på dig, jag måste rusa in i duschen och sanera mig själv innan jag går på lillebrors kalas kl 14
    Du får ha det så bra du, ät inte för mycket tårta nu {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • GangsterKermit
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 12:52:25 följande:
    kan man äta för mycket, nääää de är ju gott Tungan ute
    Ojdå.. My bad Oskyldig
  • GangsterKermit
    twain skrev 2012-03-31 13:26:46 följande:
    Hmm...Det där är lite knepigt. 

Jag har en ganska underfundig humor som växlar i skalor mellan det makabra och det speglade. Det går inte att "leva ut" den humorn på ett forum utan att bli straffad för det, eftersom de flesta förstår inte vad det är jag säger och istället ställer till med ett debackel-kackel Död

De som har potential att förstå mig måste dessutom lyckas med en rad bedrifter (sakna predisponerat synsätt, ha hängt med i tråden, sett rätt detaljer m.m.) och det hindrar ju ändå inte tredje part från att suga ur all livslust genom att missförstå och börja debattera helt fel saker. Summa summarum: Det är loose-loose för mig att skriva sådant.

Detsamma gäller givetvis när andra skriver något ironiskt eller sarkastiskt. Det skulle kunna vara humoristiskt menat, men det skulle lika gärna kunna vara personens riktiga åsikt (det finns folk till allt) och det går inte att anta varken det ena eller det andra, även om sannolikheten är stor att det är en nitlott. Enda sättet att svara på ett sådant inlägg är genom att lyckas formulera sig på ett sådant sätt att användaren i nästa svar avslöjar sig (lite mer).

Så, ja, jag har stora problem med det, och jag vågar påstå att alla har problem med det på ett eller annat sätt och en eller annan nivå (hur stort problemet är och hur stort det uppfattas vara varierar ju enormt).  
    Ungefär så.. man slutar läsa efter andra stycket haha :D
  • GangsterKermit
    Dorian Ertymexx skrev 2012-03-31 13:31:48 följande:
    Men du ser, det är problemet!!! ArgumenTAtionsförmåga, istället för argumenGEtionsförmåga!!!! Skrikandes
    Men tjena, var ett tag sen man såg dig i en tråd.. Bara älskar dina argumentationer och diskussioner Hjärta
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?