Inlägg från: GangsterKermit |Visa alla inlägg
  • GangsterKermit

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

twain skrev 2012-03-31 13:37:31 följande:
    Jaså det säger du? 
    Jaa, det säger jag.. Ingen i världen kan säga att den kan ALLT i världen och vet precis hur allt fungerar och hur ska vara. Det är totalt omänskligt att det ska fungera så! 
    Du är allt jag har önskat mig ♥
  • GangsterKermit
    GangsterKermit skrev 2012-03-31 13:39:11 följande:
    Jaa, det säger jag.. Ingen i världen kan säga att den kan ALLT i världen och vet precis hur allt fungerar och hur det ska vara. Det är totalt omänskligt att det ska fungera så! 
  • GangsterKermit
    twain skrev 2012-03-31 13:45:51 följande:
    Jag tror minsann att du lyckades göra om bedriften på ditt egna inlägg - trots att det bara var en mening långt. Förvånad
    det beror väl helt på vad man pratar om eller? 
  • GangsterKermit
    melodikräkival skrev 2012-03-31 14:31:11 följande:
    Finns en som jag inte tål som dessvärre inte är nominerad. Däremot varit aktiv i tråden.
    Skriv till mig i inboxen vem det är :) 
  • GangsterKermit

Kan du inte starta en tråd om vem som är trevligast här på FL? Bet i would win :D

• GangsterKermit
    TrailerTrash skrev 2012-03-31 14:54:59 följande:
    Just nu vill jag bara kräkas på mig själv
    Behöver du hjälp med en hink? Drömmer
  • GangsterKermit
    TrailerTrash skrev 2012-03-31 15:01:57 följande:
    Ja tackKräks

*varför drack jag vin igår för*
    För att du agerade dig dumt åt och drack alkoholen som ger en mest baksmälla! 
  • GangsterKermit
    KimPossible skrev 2012-03-31 15:04:16 följande:
    Senast det var en sån omröstning var det jag som vann! *blygsamt mallig* Solig
    Äsch, klart du ska känna dig stolt Cool
  • GangsterKermit
    Moonis skrev 2012-03-31 16:02:06 följande:
    Jodå, det går jätte bra att säga. Sen om det verkligen är så kan ju diskuteras
    Japp, jag är tydligen omogen för att jag har dragit upp min ålder ett par gånger (2 ggr)  under dessa 3 månader jag har varit medlem här.Cool Känns så underbart att människor vet hur jag fungerar och kan sätta en stämpel på mig, Grattis till mig det ja Skrattande
  • GangsterKermit
    Jäded skrev 2012-03-31 16:06:47 följande:
    Ett tips för att få slut på tjatet är ju att själv sluta tjata om det. Drömmer
    Jag har inte nämt min ålder nu? Utan det var dem själv som drog upp de Flört
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?