Inlägg från: J a d e d |Visa alla inlägg
  • J a d e d

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

GangsterKermit skrev 2012-04-10 22:26:27 följande:
    Precis! Vad finns det att vara avundsjuk på? På en pantad tjej som varken vet ut eller in om världen. Nej, sitter hellre och diskuterar här på familjeliv än att prata om smink, kläder och hur fula/snygga killar är. Känns som jag var där för 4 år sen, då man var så utseendefixerad och tänkte på hur man uppförde sig. Vad kan skulle göra så att en kille skulle gilla en. Nej, usch.. Jag vill aldrig gå tillbaka till den osäkra tiden jag var inne i då! 
    Gud så bra.
    Jeddan
  • J a d e d
    En struts skrev 2012-04-10 23:01:31 följande:
    Så man vet om man ska störa sig på dem. Jäded kanske är Jaded eller,
    har jag stört mig jävligt mycket på ibland kommer jag på. Kommer dock inte ihåg riktigt i vilka diskussioner.
    .
    Men seså. Lätta ditt hjärta. Klart det är jag.
    Jeddan
  • J a d e d
    En struts skrev 2012-04-10 23:22:59 följande:
    Blir osäker nu ändå. Tror att jag delvis blandat ihop dig nu, kanske. Nämn dina starkaste käpphästar.
    Finns ingen med ett nick liknande mitt. Men jag vet inte vem du är heller, så det är väl inte så mycket att orda om.

Nej jag kan inte nämna några käpphästar. De som tror att de inte tål mig är vanligtvis sådana lättkränkta brudar som troligtvis upplever mig som ett typ av hot (oklart av vilken sort) då jag; ofta och på allmän begäran haft bröst som avatar, framstår som en attentionwhore och uttrycker mig på ett sådant sätt som människor som aldrig får några mothugg i verkliga livet inte kan hantera.
    I övrigt är jag högst impopulär bland de religiösa tokfransarna och har även länge varit en smula opoppis bland de analfabetiska rasisterna på FL.

Ja men det där var väl lite käpphästar ändå rå.     
    Jeddan
  • J a d e d
    vampyria2 skrev 2012-04-11 08:23:56 följande:
    Det är ju pga allt detta som jag bara älskar dig, garvar hårt åt många av dina inlägg där du sätter folk på plats, jaa även jag har fått mina kängor till och från mohaha
    Jeddan
  • J a d e d
    Mad as snow skrev 2012-04-11 22:27:40 följande:
    Ja, det var jag innan jag bytte nick.
    Jeddan
  • J a d e d
    Gung Ho skrev 2012-04-11 22:54:03 följande:

Asså, hur ofta byter du?

Jag har iaf bara bytt en gång på 12000 inlägg Skrattande 
    Minst en gång i veckan. Men det är iallafall väldigt lätt att känna igen mig.

Å andra sidan bytte du till något så fasansfullt konstigt att man behöver massor mer i sån där IQ än jag har för att koppla den. Så det är nog dig det är fel på här. Skrikandes 
    Jeddan
  • J a d e d
    Gung Ho skrev 2012-04-11 22:59:39 följande:

Gung Ho? Konstigt?

Det är en attityd som stämmer ganska bra på mig..

Förut störde sig folk på min avatar så in i norden (den förmedlade tydligen dryget på ngt sätt), så jag hade nog toppat listan bara därför.... 

Den har avataren förmedlar den frustration man ibland känner när man försöker diskutera med 'folk' här inne..Skrattande    
    Ja fast grejen är att jag alltid läser "Gung Ko" när jag ser ditt nick och dessutom ser det ut som att din snubbe står och tvättar på bräda. Kanske en bra liknelse till livet på FL iofs- här går allting i lite slow motion, lite långsammare och sämre än i verkligheten sådär. Men jag blir ytterst förvirrad och tappar fattningen totalt vilket ju säger sig självt är svinjobbigt.
    Jag tyckte faktiskt om din gamla avatar, den stod ut. Det är alltid bra.  
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 22:55:30 följande:

Det var klumpigt skrivet av mig. Ingen av er har någonsin gett mig kräkkänsla. Du har fått mig att vilja slita bort mitt hår ibland  men när jag tänker tillbaka så var det fel av mig att reagera så som jag gjorde. Alla har rätt till att tycka vad dom vill. Skyller på att jag hade en ganska häktisk och stressad liv och fick ut min aggression här på nätet.
    Kom här.
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:03:20 följande:
    Nu ska vi inte vara så snabba här.
    Nej. Vi ska ta det sakta och mjukt.
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:18:02 följande:
    Vår blodgrupp passar inte ihop så vi ska nog hålla oss ifrån varandra. Flört
    Men lägg av. Du vet att vi måste ha sex någon dag.
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:23:03 följande:
    Det blev ju ingenting av vårt senaste planer att tråffas. Håller på för fullt att ragga upp upp folk. Vill träffas om nån månad?
    Kommer ru till Svedala om en månad? *ringer säpo* Tungan ute
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:28:16 följande:
    Två.
    Då måste vi ses!
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:35:04 följande:
    Ha det gott (Du med Jaded).    

Men allvarligt!

Ja men hejdå.  
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:35:53 följande:

Jag lär logga in fler gånger innan dess. Du får sova på saken. Flört

Jag tror jag kan hantera dig. Tror. Samtidigt vet jag att du vill hålla mig i dina armar!
    Kom igen, jag vill att vi blir vänner!  
    Jeddan
  • J a d e d
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:42:54 följande:
    Tänk på saken. Tänk vem som har varit i min famn och som jag både kysst och haft sex med. Klarar du av att ta imig tror du?

Ta hand om dig.  Jag har aldrig varit ovän med dig. Nalle
    Jag får ju torka av dig med ett par våtservetter först förstås.
    Det här behöver jag inte ens tänka på, jag var ju på redan förra sommaren!

Jeddan
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?