Inlägg från: Gung Ho |Visa alla inlägg
  • Gung Ho

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

J a d e d skrev 2012-04-10 23:02:52 följande:
    Men seså. Lätta ditt hjärta. Klart det är jag.

Asså, hur ofta byter du?

Jag har iaf bara bytt en gång på 12000 inlägg Skrattande 
  • Gung Ho
    J a d e d skrev 2012-04-11 22:56:23 följande:
    Minst en gång i veckan. Men det är iallafall väldigt lätt att känna igen mig.

Å andra sidan bytte du till något så fasansfullt konstigt att man behöver massor mer i sån där IQ än jag har för att koppla den. Så det är nog dig det är fel på här. Skrikandes 

Gung Ho? Konstigt?

Det är en attityd som stämmer ganska bra på mig..

Förut störde sig folk på min avatar så in i norden (den förmedlade tydligen dryget på ngt sätt), så jag hade nog toppat listan bara därför.... 

Den har avataren förmedlar den frustration man ibland känner när man försöker diskutera med 'folk' här inne..Skrattande    
  • Gung Ho
    J a d e d skrev 2012-04-11 23:03:14 följande:
    Ja fast grejen är att jag alltid läser "Gung Ko" när jag ser ditt nick och dessutom ser det ut som att din snubbe står och tvättar på bräda. Kanske en bra liknelse till livet på FL iofs- här går allting i lite slow motion, lite långsammare och sämre än i verkligheten sådär. Men jag blir ytterst förvirrad och tappar fattningen totalt vilket ju säger sig självt är svinjobbigt.
    Jag tyckte faktiskt om din gamla avatar, den stod ut. Det är alltid bra.  

">

Frustration över att argumentera på tze internetz...

Lite ironiskt att använda här..   
  • Gung Ho
    Mästaren skrev 2012-04-12 00:09:17 följande:

Det var Arnold va? Alltså, avatar och nick kommer alltid att påverka hur man blir bemött vilket i sin tur påverkar en själv när man svarar ... Jag hade under min långa nästanförsta tid på det här forumet ett golfvagnshjul och sedan en blomma, människor pratar på helt olika sätt med en blomma och med en människa och de pratar helt olika med mästaren och med margarita.

Undrar vad en tecknad figur förmedlar för signaler....
  • Gung Ho
    Mästaren skrev 2012-04-12 00:15:19 följande:

Där är det skillnad på streckgubbar och annat tecknat, streckgubbar är mer förlåtande medan annat tecknat beror på vad det är.

Då har jag gått från en provocerande avatar till en väldigt förlåtande då... Kanske därför jag under detta namn/avatar blir betydligt mindre påhoppad av 'vänsterfalangen' än under tidigare, trots samma åsikter.
  • Gung Ho
    lövet2 skrev 2012-04-12 22:53:23 följande:
    Ja, jag har visst det!

Har jag aldrig märkt... Fast du var med i ngn annan omröstning (utan 2:an) och jag tror vi rör oss på olika ställen då jag inte kom ihåg dig.. (jag har ju bytt namn till ngt helt oigenkännligt, men att lägga till en 2:a förvillar ju ingen)..
  • Gung Ho
    Gung Ho skrev 2012-04-12 22:56:29 följande:

Har jag aldrig märkt... Fast du var med i ngn annan omröstning (utan 2:an) och jag tror vi rör oss på olika ställen då jag inte kom ihåg dig.. (jag har ju bytt namn till ngt helt oigenkännligt, men att lägga till en 2:a förvillar ju ingen)..

Ah, minnet sviker mig..

Iaf, då lyckas vi hålla oss till helt olika delar.. Kommer ihåg första gången jag såg dig "vinna" ngn sån där omröstning.. 'vem är det'? 
  • Gung Ho
    lövet2 skrev 2012-04-12 23:11:47 följande:
    Jo, jag har ju mest hållit mig i föräldradelen under mina första FL-år. Numera är jag lika mycket i den allmänna delen, men det är ju fortfarande flera avdelningar jag knappt är in i.
    Föräldradelen hängde jag i lite i början....(ca 2008). Sen mest i samhälle ngr år (det var där majoriteten av mina poster på FL är gjorda). Nu lite blandat...
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?