• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Annelie68

Vaknat upp ännu än morgon utan mens.. ännu en morgon med molande värk i livmoderstrakten. Magen blir bara större och större tycker jag! Vad är detta? Igår när jag var på KK sa de att de aldrig hade hört talas om någon som testats negativt som ändå var gravid?? Hmmm.. varför kan  man läsa så mycket om det på nätet då? Jag t o m sa till både sköterska och läkare att googla det! Är vi helt knäppa eller? De som testat negativt gång på gång men  ändå har bebbe i magen - ska vi kalla dem psykiskt sjuka då? För det var ungefär det som läkaren fick mig att känna mig igår. Satt och grät där hemma hela kvällen gjorde jag - dels för att läkaren sagt att jag inte var gravid och för att den förbaskade mensen ej dyker upp.. och att jag snart spyr på min "feta" mage! För två veckor sedan var allt bra.. jag gick runt och väntade mens.. den kom inte! Var lite trött igår när jag skrev.. jag ligger t o m på BIM +18 nu! Vad är det med mig??? Är jag skengravid eller?

• vänvätte

I natt kom min mens med besked, bim+12. Kroppen fungerar iaf. Nu får man ta nya tag nästa månad.

18 okt

LennyB
                            BIM+30
    Sofia Sten                   BIM+18
    Lintotts:                       BIM+15-17 
    Miss Perfect:                BIM+16 
    Vänvätte:                     BIM+10 
    Aifos :                          BIM+8 
    Andreae:                     BIM+8 
    Errenae:                      BIM+8 
    And3RZsoN:                BIM+7 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                           BIM+6 
    susieq82:                    BIM+6 
    Syster Stor:                BIM+4-6 
    Längtan E F barnet:   BIM+5 
    LindaMagnusson:       BIM+4 
    Bebissjuk:                   BIM+4 
    Lilla fröö:                   BIM+4 
    Adelina:                     BIM+3 
    Drömmen om Elin:     BIM+1 
    FuuCk:                       BIM+0-1
    Miss Sept:                  BIM-1 
    Apricos:                      BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)

• LennyB

BIM+32 idag och var helt säker på att jag fick mensen igår på förmiddagen när jag gick på toa. Gick inte att ta miste på att den kommit, även om det inte var mycket så var det tydligt! Blev SÅ glad och lättade!! Ringde glad i hågen och berättade för BM och ombokade cellprovstiden jag hade på eftermiddagen. Men tji fick jag. Det kom inget mer sen - inte ens en antydan till mens. Nada. Vad händer?!?!

• Coriander

BIM+6 här med - nope, ingen mens! Imorgon testar jag åter. 

• Coriander

Tänkte uppdatera denna lista..den är ju inte helt up to date, så att säga:

20 okt

LennyB
                            BIM+32
    Sofia Sten                   BIM+20
    Lintotts:                       BIM+17-19 
    Miss Perfect:             BIM+18 
    Aifos :                          BIM+10 
    Andreae:                     BIM+10  
    And3RZsoN:               BIM+9 
    susieq82:                    BIM+8 
    Syster Stor:                BIM+6-8 
    Längtan E F barnet:  BIM+7 
    LindaMagnusson:     BIM+6 
    Bebissjuk:                   BIM+6 
    Lilla fröö:                     BIM+6 
    Babybluey:       BIM+6
    Adelina:                       BIM+5 
    Drömmen om Elin:    BIM+2 
    FuuCk:                         BIM+2-3
    Miss Sept:                  BIM+1 
    Apricos:                      BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)

• Annelie68

4 värktabletter har det blivit idag.. mår inte bättre för det.. illa.. jag mår iiiiillaaaa... usch. Hur kan det komma sig att jag har så ont i nedre magregionen om jag inte är gravid och inte har någon infektion heller.. Varför mår jag så dåligt?? Varför har jag så ont i äggledare/äggstockar då.. Så ont så att det trots fyra värktabletter idag inte lägger sig utan söker mig.. är det därför jag mår illa? Eller är jag gravid trots 3 negativa graviditetstester och sköterskas och läkares nedlåtande "nej, det har vi aldrig hört talas om!" Mår jag illa för situationen jag var med om igår - att bli i stort sett idiotförklarad av både sköterska och läkare.... Jag vet inte var jag ska ta vägen.. Sitter på nytt jobb och känner att jag måste gå hem.. klarar inte detta längre.. vill bara gråta..

• LennyB
    Annelie68 skrev 2010-10-20 10:53:43 följande:
    4 värktabletter har det blivit idag.. mår inte bättre för det.. illa.. jag mår iiiiillaaaa... usch. Hur kan det komma sig att jag har så ont i nedre magregionen om jag inte är gravid och inte har någon infektion heller.. Varför mår jag så dåligt?? Varför har jag så ont i äggledare/äggstockar då.. Så ont så att det trots fyra värktabletter idag inte lägger sig utan söker mig.. är det därför jag mår illa? Eller är jag gravid trots 3 negativa graviditetstester och sköterskas och läkares nedlåtande "nej, det har vi aldrig hört talas om!" Mår jag illa för situationen jag var med om igår - att bli i stort sett idiotförklarad av både sköterska och läkare.... Jag vet inte var jag ska ta vägen.. Sitter på nytt jobb och känner att jag måste gå hem.. klarar inte detta längre.. vill bara gråta..
    Kanske är ett utomkveds? Jobbigt när de behandlar en nedlåtande och inte tror på det man säger. Har du ont får de kolla ordentligt vad som är fel. Kan det vara något med njurarna?? Särskilt eftersom du känner att du kanske har urinvägsinfektion. Om inte gyn eller bm vill te emot dig så ring och tala med din vårdcentral. Blir smärtorna akuta så vänder du dig till just akuten. Stå på dig och ta ingen skit! Styrkekram!
  • Annelie68
    LennyB skrev 2010-10-20 10:58:05 följande:
    Kanske är ett utomkveds? Jobbigt när de behandlar en nedlåtande och inte tror på det man säger. Har du ont får de kolla ordentligt vad som är fel. Kan det vara något med njurarna?? Särskilt eftersom du känner att du kanske har urinvägsinfektion. Om inte gyn eller bm vill te emot dig så ring och tala med din vårdcentral. Blir smärtorna akuta så vänder du dig till just akuten. Stå på dig och ta ingen skit! Styrkekram!
    Ja.. suck.. får ta och åka hem nu.. känner mig så dålig att jag nästan kräks.. Värken tar kål på mig..
    Läkaren litade inte på mig när jag sa att jag harft UVI:er tidigare som inte visat sig på de första testet utan bara på odling... Man blir så trött.. trött på allt..
    Tack för dina styrkekramar.. ska se om jag orkar vända mig till sjukvården igen.. Själv verkar vara bäste läkare..
  • apricos

Jag blir så besviken på min gyn .... jag hamnar helt mellan stolarna....
    Vi har försökt ett år att bli gravida så då borde vi få hjälp att ta reda på vad som inte stämmer, men vi har haf ett missfall så därför kan dom inte hjälpa oss. Men om vi får 3 missfall då kan dom hjälpa oss.

Fattar inte ... om jag då inte berättat om mitt MS... då hade dom hjälp mig ... måste man undanhålla info för att få hjälp ????

Är så arg, frustrerad och ledsen ... BEEEHHUUUUUUUUUUUU !!!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!