• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Millsen

Hejsan
    37 dagar och fortfafande ingen mens!! Har alla symtom men visar - på sickan. Med mina barn + sent. Så håll tummarna.

• Miss Perfect

Imorgon på morgonen ska jag ner till mvc och testa, är skitnervös! BIM+19, hoppas absolut på ett plus annars nyfiken på vad de kan va för fel på kroppen?

Snälla håll tummarna för mig :)

(¯`°?.¸ ♥ Nikita 100120 ¸ BIM 100902 ♥ ¸.?°´¯)
  • cinnamoncream

Jag hade bim den 14e.... Ingen mens och inget plus. Men vaknade igår morse av att jag hade kramp i vaden vilket var ett återkommande problem när jag var gravid med min 6åring.... Hoppas hoppas ändå på ett plus om nån vecka... !!!

• Madickis

BIM+4 idag (eller ev 5 tom). Nu får gärna nåt hända så jag vet hur det blir

• JASS

Nu har den kommit.
    Nya tag.
    Jag lämnar tråden.

Lycka till allihop!

• And3RZsoN
    JASS skrev 2010-10-21 08:57:10 följande:
    Nu har den kommit.
    Nya tag.
    Jag lämnar tråden.

Lycka till allihop!
    Samma här..
    Lämnar tråden jag med :(
  • Tr0ust
    TapetKlister skrev 2010-10-13 14:46:42 följande:
    Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)
    Jag har också passerat BIM. Om jag nu har fattat det rätt.

Fick min senaste mens den 14:e Oktober. Och den har inte kommit än. Alltså 1 månad o 7 dagar.
    Har haft oregelbunden mens sedan mitt missfall April -2010, men så här sen har den aldrig vart.

Lycka till!
  • Tr0ust
    Syster Luring skrev 2010-10-20 21:43:48 följande:
    Räcker upp en hand!

BIM +5 cirkus kan vara +6 också men ett negativt Clearblue idag. Har haft regelb. mens med 28-dagars cykel sedan i maj med undantag för en 2 dagar sen störtblödning förra månaden. Nu, ingen mens och inget plus - är helt konfunderad, vad är detta? Jag som bara skulle ta testet för att få bekräftat det jag redan visste, att det var bebis på G och att jag hade varit lite cool och väntat flera dagar över BIM innan jag testade. Drömmer

Snöpligt. Obestämd
    Ja, man blir verkligen tokig! :/
  • Annelie68
    Tr0ust skrev 2010-10-21 10:48:02 följande:
    Jag har också passerat BIM. Om jag nu har fattat det rätt.

Fick min senaste mens den 14:e Oktober. Och den har inte kommit än. Alltså 1 månad o 7 dagar.
    Har haft oregelbunden mens sedan mitt missfall April -2010, men så här sen har den aldrig vart.

Lycka till!
    Jag förmodar att du menade sista mensens första dag den 14 september? Jag hade sista mensens första dag den 2 september och har fortfarande inte sett en droppe mens i trosan.. Har testat mig 4 gånger - negativt (senast i morse) t o m varit på KK på VUL då jag hade så fruktansvärt ont i äggstockarna. Det kändes dock som om de inte tog mig på allvar.. läkaren kanske tittade efter om jag hade ngn cysta eller sådant som kunde orsaka smärtan men jag tror inte att hon ens letade efter om det fanns möjlighet till utomkveds för enligt testet de gjorde på mig så var jag inte gravid.. Känner fortfarande mig jätte gravid och har fortfarande kvar värk och konstiga ryck i underlivet men som tur är inte lika ont som igår.. ännu iaf.. Jag hänger kvar på denna tråd ett tag till.. för det sista som lämnar människa när hoppet.. Lycka till!
  • Coriander

BIM+7 ...gjorde två tester imorse och båda var negativa! Inatt hade jag halsbränna och illamående. Just nu mår jag ingen bra alls...är jättekänslig och har gråtit floder redan äver dessa två tester, min mans kommentarer och att jag verkar vara den enda vuxna i hushållet. :( 

Min man sa nämligen imorse att: jaja, men det kanske är bäst om vi inte är med barn just nu. Vi kan ju planera att starta bebisverkstad någongång om två år eller något.

Jag blev ju rätt så pissed off på honom och just nu känner jag bara för att krypa in i sängen och sova bort denna dagen.

Jag har ju börjat även ifrågasätta min fertilitet.. om jag inte är gravid och mensen saknas..jag kanske inte kan f några barn något mer...? !!!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!