• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Lilla fröö
    Melsie skrev 2010-10-21 18:34:17 följande:
    Bim +8.

Ingen mens. Inget plus.

Jag vill ha nått av dem. För nu går jag omkring och inbillar mig att jag har jättekonstiga
    tarm sjukdomar eftersom jag har  magvärk som jag inte känner igen....
    Kanske bara är gaser som vägrar komma ut som gör att man har ont...
    Eller,,,nått annat farligt...
    Man börjar ju fundera över varför man har ont i magen..
  • Aifos82
    TapetKlister skrev 2010-10-21 11:45:07 följande:
    21 okt

LennyB                        BIM+33
    Sofia Sten                   BIM+21
    Lintotts:                       BIM+18-20
    Miss Perfect:               BIM+19
    Annelie68                   BIM+19
    Aifos :                          BIM+11
    Andreae:                     BIM+11 
    Ticktick                       BIM+10
    susieq82:                    BIM+9
    Längtan E F barnet:   BIM+8
    cinnamoncream         BIM+7
    LindaMagnusson:       BIM+7
    Bebissjuk:                   BIM+7
    Lilla fröö:                     BIM+7
    Babybluey:                 BIM+7
    Luring:                        BIM+6-7
    Adelina:                       BIM+6
    Madickis                     BIM+4-5
    Drömmen om Elin:      BIM+3
    FuuCk:                         BIM+3-4
    Apricos:                       BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1

Mensen kom..
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                           BIM+6 
    Vänvette                     BIM +10
    Syster Stor:                 BIM+7-9
    And3RZsoN:                BIM+10
    Får joina gruppen Mensen kom... för det gjorde den igår...men men det blir nya tag.

Lycka till alla!
  • Annelie68
    Melsie skrev 2010-10-21 18:34:17 följande:
    Bim +8.

Ingen mens. Inget plus.

Jag vill ha nått av dem. För nu går jag omkring och inbillar mig att jag har jättekonstiga
    tarm sjukdomar eftersom jag har  magvärk som jag inte känner igen....
    Kanske bara är gaser som vägrar komma ut som gör att man har ont...
    Eller,,,nått annat farligt...
    Förstår... jag har nog haft både cancer i levern.. äggstockarna... magsäcken... ja överallt ikväll.... man blir ju internetberoende när man går igenom detta skit.. vad är det för fel på mig??? Jag vill inte åka och sätta mig på akuten själv.. orkar inte bli idiotförklarad.. Får vänta till sambon kommer hem från Stockholm på måndag så får vi åka in till akuten och sätta oss.. Vill inget annat än stanna hemma från jobb imorgon men det är ju helt nytt och jag har redan sprungit till KK i förrgår och gått tidigare igår.. och haft långlunch idag (för jag vill inte ha det nya jobbet jag har nu) då jag var på hemlig anställningsintervju då... Blir väl snart av med jobbet också.. men det gör mig nog inget iaf.. JAG VILL HA MIN MENS NU! Och jag vill bli av med min tjocka mage och trycket i mellangärdet och tyngden i underlivet... vill inte mer..
  • TapetKlister
    21 okt

LennyB
                            BIM+33
    Sofia Sten                   BIM+21
    Lintotts:                       BIM+18-20
    Miss Perfect:               BIM+19
    Annelie68                   BIM+19

Andreae:                     BIM+11 
    Ticktick                       BIM+10
    susieq82:                    BIM+9
    Längtan E F barnet:   BIM+8
    cinnamoncream         BIM+7
    LindaMagnusson:       BIM+7
    Bebissjuk:                   BIM+7
    Lilla fröö:                     BIM+7
    Babybluey:                 BIM+7
    Luring:                        BIM+6-7
    Adelina:                       BIM+6
    Madickis                     BIM+4-5
    Drömmen om Elin:      BIM+3
    FuuCk:                         BIM+3-4
    Apricos:                       BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1

Mensen kom..
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                           BIM+6 
    Vänvette                     BIM +10
    Syster Stor:                 BIM+7-9
    And3RZsoN:                BIM+10
    Aifos :                          BIM+11
    Längtar <3
  • Coriander

Jag känner mig så uppblåst! Jag har exakt samma känsla både i magen och där nere som jag brukar innan mensen kommer...alltså magen morrar och svullnar upp..och där nere känns det som om något skulle forsa ut precis vilken stund som helst. Kanske är det fullmånen som fått kroppen att fungera igen..? Nu ska jag hålla tummarna för att mensen ska sätta igång inatt eller senast imorgon bitti.  

• Coriander

BIM+8 ... do I need to say more? Obestämd

• Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-21 11:03:04 följande:
    Jag förmodar att du menade sista mensens första dag den 14 september? Jag hade sista mensens första dag den 2 september och har fortfarande inte sett en droppe mens i trosan.. Har testat mig 4 gånger - negativt (senast i morse) t o m varit på KK på VUL då jag hade så fruktansvärt ont i äggstockarna. Det kändes dock som om de inte tog mig på allvar.. läkaren kanske tittade efter om jag hade ngn cysta eller sådant som kunde orsaka smärtan men jag tror inte att hon ens letade efter om det fanns möjlighet till utomkveds för enligt testet de gjorde på mig så var jag inte gravid.. Känner fortfarande mig jätte gravid och har fortfarande kvar värk och konstiga ryck i underlivet men som tur är inte lika ont som igår.. ännu iaf.. Jag hänger kvar på denna tråd ett tag till.. för det sista som lämnar människa när hoppet.. Lycka till!
    Hej!

Tack för ditt svar! Ja, jag skrev fel i mitt förra inlägg. Det ska vara den 14:September. Jag har testat mig 2 ggr, och båda negativt. Hade molande värk i nedre delen vid livmodern. I början på veckan. Men idag, i morses, så fick jag ont på riktigt. Det kändes som mens verk men jag vet inte :/ Men vi får se ifall M, dyker upp. För så här konstig har den aldrig varit.

Tack, och lyck till själv!
  • Annelie68
    Tr0ust skrev 2010-10-22 09:27:38 följande:
    Hej!

Tack för ditt svar! Ja, jag skrev fel i mitt förra inlägg. Det ska vara den 14:September. Jag har testat mig 2 ggr, och båda negativt. Hade molande värk i nedre delen vid livmodern. I början på veckan. Men idag, i morses, så fick jag ont på riktigt. Det kändes som mens verk men jag vet inte :/ Men vi får se ifall M, dyker upp. För så här konstig har den aldrig varit.

Tack, och lyck till själv!
    Känner med dig! Jag hade jätte jätte jätte ont.. så att jag grät och det kändes som om äggstockarna skulle explodera! Detta höll på i drygt 3 dagar och lugnade sig till igår. KK sa när jag ringde att det inte var lönt att jag kom till dem då allt sett bra ut på VUL men ingen grav. Så trött man blir för läkaren sa ju att hon inte hittade högra äggstocken.. Smärtan har lagt sig nu men jag är fortfarande uppblåst och idag har jag gått in i BIM +20. Trycket över levern har lagt sig lite dock.. MEN ingen mens fortfarande... Hoppas... att det inte är ngt allvarligt.
  • Tr0ust
    Annelie68 skrev 2010-10-22 09:58:08 följande:
    Känner med dig! Jag hade jätte jätte jätte ont.. så att jag grät och det kändes som om äggstockarna skulle explodera! Detta höll på i drygt 3 dagar och lugnade sig till igår. KK sa när jag ringde att det inte var lönt att jag kom till dem då allt sett bra ut på VUL men ingen grav. Så trött man blir för läkaren sa ju att hon inte hittade högra äggstocken.. Smärtan har lagt sig nu men jag är fortfarande uppblåst och idag har jag gått in i BIM +20. Trycket över levern har lagt sig lite dock.. MEN ingen mens fortfarande... Hoppas... att det inte är ngt allvarligt.
    Men gud! Det är ju skandal. När jag var gravid i slutet av mars, ( fick missfall i April ) Så trodde dom att det kunde vara utomkveds... För jag hade så ont, så ont , så ont, och blödde då, i en vecka. Men det visade positivt, svagt dock, ända från början, men sen efter någon vecka så visade det negativt. Så dom trodde att det inte var det. För man skulle bara ha jätte smärtor på ena sidan ifall det var det. Och jag hade på båda sidorna.
    Men sånt där är livsfarligt. Ifall man går med det, så kan det ju bli att man kanske inte kan få barn. Och fan ta läkarna om dom ger fel svar.

Hoppas o lycka till på att det inte är något allvarligt. Men ta det på allvar !
    Bättre att vara säker, än orolig!
    Kram!
  • Lilla fröö

BIM + 8 och fortfarande ingen mens. Jag vågar inte köpa nya test och testa, jag blir bara besviken om det visar negativt igen..

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!