Behöver lite råd är idag på BIM+26, brukar ligga på 30-31 dagars cykel. Bör jag vänta tills jag passerat nästa mens, då jag har hört från andra att det hänt att de "hoppat över" en mens någon gång, eller bör jag kontakta Vc nu innan helgen?
Har aldrig varit sen med min mens innan, slutade på p-piller i maj och har sedan juni haft regelbunden mens. Använder mig av fertilitetskalender som preventivmedel istället och vet att vi haft sex under mina fertila dagar i oktober. Har tagit säkert 10 negativa test nu under denna månaden, kanske bara tänker på det för mycket och därför det inte kommer någon mens, men ovissheten driver mig till vansinne! Har de senaste dagarna känt mig trött, uppblåst och haft halsbränna men vågar inte riktigt se det som något symptom. Förlåt för långt inlägg men behöver skriva av mig och förhoppningsvis få lite råd. Är 23år och har aldrig varit i den här sitsen innan. Är rädd för att om jag inte är gravid att det är något annat som är fel. Min största rädsla är att inte kunna få barn, även fast vi egentligen tänkt vänta några år.