• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Hmathilda
    isaleo skrev 2014-12-10 16:49:21 följande:

Är det någon som varit med om något liknande, att testet med första barnet visade positivt på bim, men att det tog längre tid med andra barnet innan testet gav något som helst utslag??

Men första barnet plusade jag nån dag efter BIM nu med andra barnet plusade jag BIM+36
  • isaleo

Det är väldigt märkligt! Vet du varför det blev sån skillnad från ena till andra gången? Och grattis! Vad härligt med plus efter en sån väntan!

• Hmathilda
    isaleo skrev 2014-12-10 23:44:12 följande:

Det är väldigt märkligt! Vet du varför det blev sån skillnad från ena till andra gången? Och grattis! Vad härligt med plus efter en sån väntan!

Nej jag har ingen aning faktiskt. Dock skönt för hoppade då in i v10 direkt utan att veta om de :)
  • Bullen11

Igår kom mensen.... den var några dagar sen, är bara att ta nya tag nu då!!! *jäkla skit också*

• Carlin

Behöver lite råd är idag på BIM+26, brukar ligga på 30-31 dagars cykel. Bör jag vänta tills jag passerat nästa mens, då jag har hört från andra att det hänt att de "hoppat över" en mens någon gång, eller bör jag kontakta Vc nu innan helgen?
    Har aldrig varit sen med min mens innan, slutade på p-piller i maj och har sedan juni haft regelbunden mens. Använder mig av fertilitetskalender som preventivmedel istället och vet att vi haft sex under mina fertila dagar i oktober. Har tagit säkert 10 negativa test nu under denna månaden, kanske bara tänker på det för mycket och därför det inte kommer någon mens, men ovissheten driver mig till vansinne! Har de senaste dagarna känt mig trött, uppblåst och haft halsbränna men vågar inte riktigt se det som något symptom. Förlåt för långt inlägg men behöver skriva av mig och förhoppningsvis få lite råd. Är 23år och har aldrig varit i den här sitsen innan. Är rädd för att om jag inte är gravid att det är något annat som är fel. Min största rädsla är att inte kunna få barn, även fast vi egentligen tänkt vänta några år. 

• Hmathilda
    Carlin skrev 2014-12-11 16:43:26 följande:

Behöver lite råd är idag på BIM+26, brukar ligga på 30-31 dagars cykel. Bör jag vänta tills jag passerat nästa mens, då jag har hört från andra att det hänt att de "hoppat över" en mens någon gång, eller bör jag kontakta Vc nu innan helgen?

Har aldrig varit sen med min mens innan, slutade på p-piller i maj och har sedan juni haft regelbunden mens. Använder mig av fertilitetskalender som preventivmedel istället och vet att vi haft sex under mina fertila dagar i oktober. Har tagit säkert 10 negativa test nu under denna månaden, kanske bara tänker på det för mycket och därför det inte kommer någon mens, men ovissheten driver mig till vansinne! Har de senaste dagarna känt mig trött, uppblåst och haft halsbränna men vågar inte riktigt se det som något symptom. Förlåt för långt inlägg men behöver skriva av mig och förhoppningsvis få lite råd. Är 23år och har aldrig varit i den här sitsen innan. Är rädd för att om jag inte är gravid att det är något annat som är fel. Min största rädsla är att inte kunna få barn, även fast vi egentligen tänkt vänta några år. 

Jag vill inte ge dig falska hopp men jag plusade på BIM+36 inte en dag tidigare bara en massa negativa tester. Så om inte mensen kmr finns de fortfarande hopp
  • WhiteRose

Fick min mens idag, en cykel på 50 dagar denna gång. Tråkigt, men nu tar vi nya tag :)

• hondendär345

Hoppar in här. Hade BIM 14/12. Fick plus på testlagret 12/12 men efter det har det varit svaga streck/knappt synbara. Det är dock testlagret och litar inte på dom nånstans.

Gjorde ett digitalt imorse som visade ej gravid.

När jag skulle montera isär för att ta ut batteriet som det står i bruksanvisningen att man ska göra, såg jag att det var 2 streck på ena "Stickan" och en på den andra.

Om min mens inte kommer på fredag/lördag så tar jag ett nytt digitalt. Köpte ett 2-pack

Har tryck över nedre delen av magen och ömma bröst och bröstvårtor.

Tempar vanligtvis men inte varit så bra på det denna månad så vet inte när ägglossningen var heller..

• Sannisen81
    hondendär345 skrev 2014-12-16 12:03:33 följande:

Hoppar in här. Hade BIM 14/12. Fick plus på testlagret 12/12 men efter det har det varit svaga streck/knappt synbara. Det är dock testlagret och litar inte på dom nånstans.

Gjorde ett digitalt imorse som visade ej gravid.

När jag skulle montera isär för att ta ut batteriet som det står i bruksanvisningen att man ska göra, såg jag att det var 2 streck på ena "Stickan" och en på den andra.

Om min mens inte kommer på fredag/lördag så tar jag ett nytt digitalt. Köpte ett 2-pack

Har tryck över nedre delen av magen och ömma bröst och bröstvårtor.

Tempar vanligtvis men inte varit så bra på det denna månad så vet inte när ägglossningen var heller..

Dom digitala har alltid två streck på ena och ett på andra.. Hade det nu och jag är inte gravid.. Pratade med cb och dom sa att det alltid ser ut så..
  • hondendär345

Har också läst om att det alltid blir 3 streck.

Hittade denna bild som ska beskriva den fungerar. Där är det bara kontrollstrecket som syns på "not pregnant".

Men lägger ingen vikt vid det egentligen, konstigare är ju positivt på testlagret (ej den felaktiga LOT)

Är jag gravid så är jag, annars kan det ju vara tidigt mf med tanke på att jag fått positiva stickor innan. Eller så är det fel på testlagrets stickor igen..

Bara invänta mens eller plus nu:)

• Carlin

Bim+33 idag, hade mensvärk igår samt pms de två senaste dagarna så frågan är om inte mensen är påväg nu ändå eller om man ska köpa fler test. Har snart lagt ner en smärre förmögenhet på negativa graviditetstest...

• förstaförsöket

Tyvärr så kom mensen idag..bim+23

• Chanelle16

Jag skulle ha fått min mens för en vecka sen. Jag tog Ovitrelle spruta eftersom min mens är väldigt oregelbunden.... Inget plus heller. Är det kört???:(

• anna89

Jag slutade med mina piller i september. Fick en mens som varade i 5 dagar. Nu är det 3 dagar min mens är sen. Det ser ut som en gravidmage jag har, liten på morgonen men sedan blir min mage svullen på kvällen.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!