• isaleo

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Bullen11 skrev 2014-12-09 19:32:02 följande:

Hoppar gärna in här!
    Är på äl+13 (dag 31 idag ) idag och har testat negativt varje dag sedan i fredag.. ingen mens eller ens minsta lilla blödning i sikte... Med sonen så testade jag negativt på dag 32, men mensen kom aldrig och testade igen dag 36 och då fick jag positivt! Har normalt en cykel på 28-30 dagar men ofta sen ÄL, kring dag 17 ungefär. Vill bara att plusset ska komma!!! Alternativt mensen så vi kan försöka på nytt igen :P

Är i precis samma sits som dig! Dag 31 nu, får aldrig mens senare än dag 30 annars, brukar få på exakt dag 28! Inga blödningar alls, men mensvärk flera dagar. Helt blanka tester. Med sonen testade jag svaagtsvaagt på bim +/- 1, minns inte riktigt. Blir riktigt störd på detta iaf! Vill också bara veta så att man kan gå vidare därifrån :)
  • isaleo

Är det någon som varit med om något liknande, att testet med första barnet visade positivt på bim, men att det tog längre tid med andra barnet innan testet gav något som helst utslag??

• isaleo

Det är väldigt märkligt! Vet du varför det blev sån skillnad från ena till andra gången? Och grattis! Vad härligt med plus efter en sån väntan!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!