• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • klinfys

BIM+2

Har aldrig gått över innan, den brukar vara väldigt exakt. Har haft "sjuk" känsla i över en vecka nu. Känns som att ha feber fast jag inte har det även haft huvudvärk i flera dagar. Illamående som kommer och går. Hungrig fast ändå inte. Har en mensvärk liknande känsla fast ibland sticker det mest bara till. Har fått 4 svaga svaga streck på testlagrets stickor. Sen har jag haft precis lika många helt blanka. Testade ett cb idag men det var blankt..

• HSDZKP

Hade Bim+8 idag :( blä, det är så trist attityd veta. Grav-testet igår visade ett - :(

• HSDZKP

Att aldrig veta menar jag. Stavningsförslagen på tfn spelade spratt.....

• SeBe

usch här är en till... BIM +3 idag... gjorde gravtest igår, mest för att bara bekräfta det jag redan visse - att jag var gravid! Men NEJ två tester som visade Inte gravid och jag känner mig rätt snopen och lite orolig! Min mens har aldrig varit sen eller uteblivit förutom de två gånger jag varit gravid. Har en sån galen mensvärk också så men som sagt ingen mens... Vill bara att den ska dyka upp nu så man kan testa vidare nästa månad...

OM nu mensen bara hoppar över en månad, har man ÄL som vanligt då denna månaden? Någon som vet?

• SessanM

Bim+6... Och - på testet. Dag 40 i cykeln. Har haft ganska oregelbunden mens men oftast inte så här länge. Så himla segt när allt man vill är att få ett +..

• SeBe

Fick ett svagt plus både igår och idag på BIM +4 ... Med tidigare två barn så har jag plussat jättestarkt 2-3 dagar FÖRE BIM så jag tycker det känns mkt märkligt... Blev först jätteglad men oroar mig nu istället för missfall eftersom det var lika svagt imorse som igår... Enligt BM ska jag avvakta en vecka o göra nytt test då man får som starkast plus två veckor efter BIM... Är det fortf bara ett svagt plus då så hör jag nog med en privat klinik om jag kan få göra ett vul..

• Karoloina

Jag har ätit pergotime och tagit ägglossningsspruta. Då borde väl Bim vara 14 dagar efter spruta.?? Fattar inget..... BIM +1 idag, ingen mens och inget plus. Vad betyder det? Förra grav som slutade i missfall plussade jag på dag ÄL +13

• Ssarapettersson

Jag är på BIM+1, har inte heller sett någon mens än. Haft mensvärk i några dagar men idag är den som bortblåst. Ingen ordentlig mensvärk (som jag brukar ha) bara en molande känsla. Kommer bara vita, genomskinliga flytningar men ingen mens. Plussar gör jag då f*n inte heller :(

• anna89

Slutade med mina p-piller gestrina några dagar innan den 27 september, detta datumet fick jag min blödning och hölls sig till den 3 oktober då den tog slut.

Den 26/10 skulle jag haft min mens men det kom inte. Så den 27 förväntade jag min mens men den kom inte. Nu är det tisdag och fortfarande inte någon mens. Är inne på BIM+2 och fortfarande inte någon mens.

För två-tre dagar sedan har jag fått mensvärk men inte fått någon blödning.

• anna89

Den 27/10 alltså igår gjorde jag ett grav test men det visades vara icke gravid!

Har ibland illamående, trött och ont i huvudet!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!