• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Dutten6
    019 skrev 2011-02-25 01:46:17 följande:
    Nej, får inte någon hjälp förän efter 6 månader sa dom på mvc. Så bara att vänta :(
    men skit i mvc, dom e inge bra på sånt, ring en privat gyn, dom tar alltid emot,
  • LennyB

Hur går det för alla?? Har du fått din mens tillbaka 019? Själv kom min på BIM+79 denna gång.. men den kom iaf! Går och håller tummarna för nästa gång..

• 019

Jag har försökt att undvika att logga in här på ett tag eftersom att vissa säger att det kan hjälpa om man inte tänker på det. Och nu har jag verkligen hållt på med annat istället för att sitta och tänka på bebis och mens.
    Men nejdå.. Ingenting alls har hänt.

Idag är jag på BIM +165 ....

• Dutten6
    019 skrev 2011-04-15 01:37:47 följande:
    Jag har försökt att undvika att logga in här på ett tag eftersom att vissa säger att det kan hjälpa om man inte tänker på det. Och nu har jag verkligen hållt på med annat istället för att sitta och tänka på bebis och mens.
    Men nejdå.. Ingenting alls har hänt.

Idag är jag på BIM +165 ....
    men hur e d kropp då? ingen skillnad utseendemässigt lr? tänkte att du borde ju se en mage om du e gravid nu, ring en privat gyn, dem e bäst..
  • ElisabethN

Jag är i samma sits, nästan iaf. Är på BIM+3 idag. Hade så otroligt mycket symtom runt en vecka före BIM. Humörsvängningar, strålade och molade i magen, trött, hungrig, vita flytningar, ont i brösten. Sedan blev det tyst. Ingen känsla för att mensen ska komma har jag, inga finnar (som jag alltid får före) inga humörsvängningar alls i princip. Bara VÄLDIGT trött på kvällarna, pigg som en lärka på mornarna och vaknar tidigt. Och någon väldigt konstig känsla nertill i magen, ingen jag känner igen från då jag varit gravid förrut (men fått missfall). Det strålar liksom från magen ner till snippan och sträcker och drar. När jag kissar ibland så känns det som något nästan ska gå sönder, som att jag håller på att sträcka mig inuti. Jag har känsliga bröst men är inte öm. Typ som väldigt tysta symtom kan man säga, inget hejdlöst alls, dock mycket svullen. Jag testade senast på BIM+1 som var minus. Kanske EVENTUELLT att man kunde ana något möjligt spökstreck men det var i så fall så osynligt så man bara såg det med god vilja. Tänkte ta ett nytt imorgon. Usch för ovetandet. Men jag hoppas så det knakar. Sambon är helt ovetande, jag har inte pratat om det. Han har fått stå ut med så mycket fram och tillbaka, eventuellt gravid och missfall två gånger och sedan skengraviditeter gånger flera. Så nu säger jag inget förrän jag vet. Konstigt nog frågar han inget heller. Och vi är såna som pratar om allt hela tiden :)

• mysanpysan
    ElisabethN skrev 2011-04-16 11:06:09 följande:
    Jag är i samma sits, nästan iaf. Är på BIM+3 idag. Hade så otroligt mycket symtom runt en vecka före BIM. Humörsvängningar, strålade och molade i magen, trött, hungrig, vita flytningar, ont i brösten. Sedan blev det tyst. Ingen känsla för att mensen ska komma har jag, inga finnar (som jag alltid får före) inga humörsvängningar alls i princip. Bara VÄLDIGT trött på kvällarna, pigg som en lärka på mornarna och vaknar tidigt. Och någon väldigt konstig känsla nertill i magen, ingen jag känner igen från då jag varit gravid förrut (men fått missfall). Det strålar liksom från magen ner till snippan och sträcker och drar. När jag kissar ibland så känns det som något nästan ska gå sönder, som att jag håller på att sträcka mig inuti. Jag har känsliga bröst men är inte öm. Typ som väldigt tysta symtom kan man säga, inget hejdlöst alls, dock mycket svullen. Jag testade senast på BIM+1 som var minus. Kanske EVENTUELLT att man kunde ana något möjligt spökstreck men det var i så fall så osynligt så man bara såg det med god vilja. Tänkte ta ett nytt imorgon. Usch för ovetandet. Men jag hoppas så det knakar. Sambon är helt ovetande, jag har inte pratat om det. Han har fått stå ut med så mycket fram och tillbaka, eventuellt gravid och missfall två gånger och sedan skengraviditeter gånger flera. Så nu säger jag inget förrän jag vet. Konstigt nog frågar han inget heller. Och vi är såna som pratar om allt hela tiden :)
    Hur har det gått? Har du testat?
  • bebissjuk

Jag hoppar in i gruppen (igen). Denna gång är jag på BIM + 6. "Försökte" inte bli gravid denna månaden utan slappnade av inför kommande insemination men i samband med försenad BM och symptom har jag blivit fundersam.

Mina symptomer är att jag kissar oftare än vad jag brukar, mår väldigt väldigt illa, trött, ont i äggstocken - till och från, huvudvärk och migrän med mera.

Plussat på ÄL (starkt) men negativt på graviditetstest

• 019
    Dutten6 skrev 2011-04-15 11:46:41 följande:
    men hur e d kropp då? ingen skillnad utseendemässigt lr? tänkte att du borde ju se en mage om du e gravid nu, ring en privat gyn, dem e bäst..
    Jag har inte gått upp något i vikt och ser ingen skillnad heller. Men ändå fortsätter symptomen. Mina bröst har varit otroligt ömma i säkert 2 månader, vilket dom aldrig har varit förr. Mår illa varenda morgon osv.

Ja jag får ta och göra det!
  • mysanpysan

Jag har fått brunaktiga flytningar istället för mens, i  mina bröst känns det ingentignalls. Om brösten börjar ömma då ska jag testa igen.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!